Nekad Plåtis | Ban överklagan [HenSi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plåtis

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257976349/

Ditt Hex-ID: 110000111beb41d

Vad är din discord tagg? Plåtis#5025

Vem var det som bannade dig? konungen

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivtt temporätt avstängd för vdm mot annan bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror satff bannat mig eftersom att jag har kört på någon annan med min bil alltså en annan bil eftersom att jag gav hämnd för min karaktär har varit sur på kalle innan men jag tänkte min inte för och valde då att köra in i han men han åkte vidare som ingenting. detta hade aldrig hänt igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis var på piren och då körde en grabb på våran bil och då blev jag irriterad och skulle åka till all star sedan såg jag honom och då krockade han först i en tomte som stod på vägen och han åkte vidare och sa bara AJ och sedan körde jag på honom i 80km/h eftersom det tidigare som hade hänt sedan var jag på all satr med en kompis och skulle kolla bil sen när jag skulle sätta mig i bilen trodde jag det var restart men det vara att jag blev bannad för detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte riktigt det var dumt av mig som körde på hans bil men eftersom att jag var arg ig eftersom han hade kört på 1 av mina bilar så tänkte jag mig inte för och körde på honom i typ 80 men han regerade inte ens att han fick ont eller något han bara körde vidare och då tänkte jag att det var lugnt men ångrar mig 100% och vet exakt att jag gjorde fel och borde inte kör på honom för hade jag inte gjort det hade jag inte suttit här med en ban som jag fick nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lite allt möjligt och det var när jag var ny på servern då man inte kunde reglerna men jag tycker att har lärt mig det men sedan är vissa av dom felaktiga och då har Staffs fixat det och bet om ursäkt men jag tycker att jag har lärt mi annars av alla banns. men senaste ban var för många månader sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta en annan väg eller skita i att det var han som körde på mig på piren och bara fortsätta med det jag skulle alltså åka till all star och kolla på en bil, och hade denna hädelsen hänt igen hade jag aldrig kört på någon annans bil det var det dummaste klantigaste jag har gjort och ångrar mig redan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer först och främst försöka kontrollera min ilska mot folk som försöker förstöra för mig och inte ge tillbaka för det brukar bara sluta dåligt. ifall någon kör på min bil i framtiden så kommer jag inte ge igen utan bara skita i det och försöka få klipp och hoppa support eller göra en anmälan. men detta kommer absolut inte att ske igen det var det dummaste jag gjort på flera flera månader

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det självklart

Tycker du ska vänta ut din ban. Verkar inte vettigt att köra på någon bara för att karaktären är "arg"

du kommer behöva vänta ut din ban på grund av vdm och lite powergaming eftersom smällen mot er två va rätt så hård och ingen reagerade på skador. till nästa gång försök att snacka med personen istället för att ge ut ilska och köra in i honom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka