Accepterad Plåtis | Ban Överklagan (Abdison)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plåtis

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257976349/

Ditt Hex-ID: 110000111beb41d

Vad är din discord tagg? platisreal

Vem var det som bannade dig? abdison

Bild på banmeddelande: yyjyj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff har då valt att banna mig då jag har blivit påkörd utan att rpa på skador tydligt vilket jag ångra och jag förstår mina fel och detta kommer aldrig ske igen nästa gång en olycka sker så kommer jag att rpa mycket mer och tydligare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick låna en bil av en kompis som sedan skulle iväg och hämta en till så kommer han hur fort som helst och kör rakt in mig så bilen jag satt i åkte 10 meter och jag sa aj en gång sedan gick jag ut ur fordonet sedan efter det hade jag lite rpa med kompisarna sen efter 2-5 min blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig då jag blev påkörd och rpade inte så bra på skador utan gick ut och ställde mig upp så staffen har gjort helt rätt sedan kanske gjort senariot lite mer utvecklat vilket hade blivitt roligare för mig och sjukvården och kanske rtj med att dom hade kunnat får vara med och göra ett ganska stor senario på det eller bara rpa ordengtligt från första börjanvilket jag har lärt mig på denna bannen och ångrar mig som tusan och detta kommer aldrig förekomma

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Din nivå: 🟩 (14 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna)
min tidigare ban har jag föbättrat igenom att läta mig av dom
den senaste bannen jag hade bannade satffen fel så den var fel Copbait då min polare körde från en polis för han inte hade körkort och satffen tog mitt id istället för min polare men han sa senare under dagen att det var hans fel sedan har man blivit bannad för olika sakerr när man var ny på servern men det har man lärt sig av vi detta tillfället
dom andra gångerna kommer jag ej ihåg riktigt vad som ahr hänt men kommer aldrig att ske
alla andra banns har jag lrät mig något av och detta kommer aldrig ske igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det jag hade kunnat göra annorlunda var att sitta kvar i blen säga ajj typ sedan använda /me ont i skallen /sme svimmad vilket hade gjort att sedan också avvakta och kanske att min karaktär hade svimmat eleler
tills nästa gång kommer jag att rpa mycket bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska rpa mer tydligt när man är med om en krock och då ska man rpa ut det som att man är skadad och det var där jag gjorde fel jag ångrar mig sjukt att jag inte rpade där då detta inte brukar vara likt mig överhuvedtaget så jag som sagt hade man fått en till chans så hade detta aldrig hänt. tills nästa gång så ska jag rpa bättre då detta inte brukar hända alls för min del

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka