Accepterad PKJ | Medlem ansökning (Iceyyy84)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CMG

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Keivn

Vad är ditt discord namn? S0areu#2017

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta Larsson och han är 36 år gammal 1986-04-04. Kenta växte up i ett område som var mcyket lyxigst och han föräldrar var rika. Han hade 2 bröder Johan Larsson och Leo Larsson som båda var store bröder som var mycket äldre än Kenta. När Kenta var 1 så var Leo och Johan 23 och poliser. Kenta gick till en skola med bra vänner och lärare han fick bra betyg i skolan och lärarna var mycket imponerade. När kenta blev 17 så kollade han mycket på polis serier så han viste hur man jobbar som polis och hur man ska göra för att lösa sitvationer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp nivå och roliga senarion på servern jag kommer även bidra med trevlig rp och rolig rp så alla får ha så roligt så möligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka vinna ett scenario oavsätt vad. T.ex om jag kommer i ett scenario där det är någon som rånar mig så ska jag inte bara dra upp en pistol och börja skjuta för att det är FailRP,

Hur hittade du Unive? Vänner och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka