- Meddelanden
- 113
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? S0areu#2017
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? ett bra tag
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa erfarna och duktiga arbetare och inte dom som lallar eller bara jobbar för mycket pengar, Jag kommer även Utveckla yrket med aktiva arbetare och personer med kunskap och bra kundbemötande, Jag kommer utveckla jobbet genom att göra så vi får in mycket pengar till yrket, Jag kommer utveckla yrket genom att visar vad vianor faktis handlar om
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Vianor innan och vet hur man ska bete sig och jag har varit chef på andra yrken så jag vet hur en chef ska bete sig, Jag vet hur man pimpar bilar och hur man ger frakturor, jag vet hur systemet att anställa någon fungerar och jag vet vilka frågor och krav som skulle passa med yrket
Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? S0areu#2017
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? ett bra tag
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa erfarna och duktiga arbetare och inte dom som lallar eller bara jobbar för mycket pengar, Jag kommer även Utveckla yrket med aktiva arbetare och personer med kunskap och bra kundbemötande, Jag kommer utveckla jobbet genom att göra så vi får in mycket pengar till yrket, Jag kommer utveckla yrket genom att visar vad vianor faktis handlar om
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Vianor innan och vet hur man ska bete sig och jag har varit chef på andra yrken så jag vet hur en chef ska bete sig, Jag vet hur man pimpar bilar och hur man ger frakturor, jag vet hur systemet att anställa någon fungerar och jag vet vilka frågor och krav som skulle passa med yrket
Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja