Nekad PKJ | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CMG

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? S0areu#2017

Ange ditt födelsedatum 4 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Dagligen spelar jag på unive som polis

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har ingen aning ett tag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift enligt mig är en person som man kan se upp till som medlem eller ickemedlem. En person som vill göra servern bättre och, underlätta för staffs. En servervakt är en person som hjälper server och staffs han kickar eller svbannar lallare eller folk som gör ett regelbrott. Till exempel om någon vdmar på piren skulle jag ta klipp svbanna han och kontakta staff för att de ska kunna förlänga personens ban. Eller om någon skulle skrika och inte bete sig skulle jag kicka personen och skriv som anledning bete dig. Jag tror att om en ny spelare får en kick så lär han säg mycket av det. Så jag vill bli servervakt för att utveckla rp på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle passa som servervakt för att jag spelar väldigt mycket och kommer hålla koll så mycket jag bara kan. Passar bra som sv för att jag är bra på alla regler alltså vad man får och inte får göra. Jag har också varit staff förr på unive så kan kommandon ganska bra. Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa server och deras spelare. Jag vill vara servervakt för att jag kan rp men samtidigt hjälpa folk som är nya och gamla till rp och såklart hjälpa servern alltså få bort alla lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En korrupt servervakt är en servervakt som abusar att personen är servervakt. Alltså den till exempel revivear sig själv eller någon annan i ett scenario eller när personen ska vara död. Eller att personen svbannar eller kickar någon som inte ska bli det. Detta ska absolut inte hända!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka