Nekad pjohanson | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pjohanson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198193731062

Ditt Hex-ID: 11000010dea65f6

Vad är din discord tagg? Pjohanson#3506

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: snorkänstefordom ~Network19.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag agerade på ett inkorrekt sätt som stal polismannens fordon när han endast försökte göra sitt jobb, och jag ville rymma.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompanjon utförde ett illa planerat rån som slutade i kaos och jäkulskap. Polismannen kom och arresterade min kumpan medans jag lyckades komma undan och lyckades stjäla ett polisfordon som jag skulle ha till min flykt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, då jag betedde mig på ett dåligt RP sätt. Däremot kommer jag absolut inte göra om detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans just nu, och kommer inte ha några framtida bans heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra lite annorlunda, tillexempel låta polisen göra sitt och avtjäna mitt straff i kurran.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att spela med i RP även om de kommer sluta med att jag får sitta i häktet under en längre tid.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka