Accepterad Pjoccoo | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pjoccoo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/PetCatsHailSatan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante Frössling

Vad är ditt discord namn? PetCats#4609

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2002

Berätta om din karaktär. Svante växte upp på en bondgård i mellan Sverige där han bodde med sin mor Anna och sin far Bengt, som ung fick han alltid hjälpa till på gården med jordbruket som hans föräldrar drev, men Svante hade andra drömmar som vad han ville göra. Mjölka kor och köra traktor var inget för honom, han drömde om att bli kapten på ett stort fartyg! så när han blev lite äldre så sökte han jobb i hamnen i staden han bodde i, han fick ett jobb som hamnarbetare där hans arbetsuppgifter var att lassa och lossa fartyg som kom till hamnen med diverse gods. han blev god vän med kapten Kalle Larsson som jobbade på ett stort fartyg som brukade lägga till i Svante hamn regelbundet. Svante berättade givetvis om hans dröm att få jobba ute till sjöss och att en dag bli kapten! efter nåt år så erbjöd kapten Kalle som hade känt Svante ett bra tag nu ett jobb ombord på fartyget som maskinist. Svante tänkte att det var inte egentligen vad han ville jobba som men tänkte att det är alltid en början, och blev väldigt glad av kaptenens erbjudande och tackade ja direkt, Svante tänkte att det här kommer bli ett riktigt spännande äventyr eftersom fartyget fraktade gods världen över. Han var dock inte riktigt framme vid sitt mål än, målet och hans dröm var ju att bli kapten så under tiden han jobbade i maskinrummet på fartyget, studerade han för att få sin skepparexamen för att senare kunna bli kapten. Några år senare när han har tagit sin examen så fick han erbjudande av kaptenen och firman som ägde fartyget där han jobbade, att få en kaptens tjänsten eftersom kapten Kalle skulle gå i pension, Svante blev ännu gladare än tidigare då han fick maskinist jobbet så han tackade ja direkt till kaptens tjänsten. Lyckan var total för Svante, Men han kände sig inte helt fullbordad. Så Svante bestämde sig för att åka till unive för att börja in ny början, ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tillföra ett bra och glatt rp. Jag rpar inte för pengar eller makt. Jag rpar för scenarion och försöker få dom så långa och roliga som möjligt. Jag förlorar ett långt scenario istället för att vinna ett kort.
Jag försöker också ge så mycket rp jag kan. I slut-endan så är det ge och ta som gäller.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserar mig till just unive är nog spelar basen, samt rp-nivån. Det känns att jag som spelare får mer möjligheter och kunna utöka mitt sociala-rp x5.

Hur hittade du Unive? Jag fick tips av en vän, för länge sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att rpa är att uppnå en bra och rolig upplevelse för mig själv med min mot parter. Samt FiveM gta rp överlag är något unikt, som jag har fastnat för helt. Det finns så mycket att göra, så många olika communitys, osv....

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med att spela på unive är utveckla mitt social rp, samt leverera serösa och roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka