Accepterad Pjoccoo | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pjoccoo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Svante

Vad heter du på discord? PetCats#4609

Hur gammal är du? 18år

Hur många timmar har du på Fivem? 3,088 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tror Qpark skulle vara något roligt samt seriöst jobb, jag har tidigare sätt Qpark jobbat på ett väldigt oseriöst sätt. Jag är villig att ge det struktur och utveckla det dom andra cheferna har på börjat eller gjort. Jag själv som person ger alltid allt 100%, jag gör saker som behövs göras så det inte ligger och släpper efter mig. Jag är även väldigt generös mot dom anställda, jag är inte den stela chef som aldrig syns till, kommer hitta på aktiviteter för alla anställda som E.x, bada, hiking eller offroad körning.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat inom Qpark, doc så har jag erfarenhet från Flack där jag var chef i ca 1 månad och strukturerade det.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Svante Karlsson som är 22år gammal. Svante växte upp på en bondgård i mellan Sverige där han bodde med sin mor Anna och sin far Bengt, som ung fick han alltid hjälpa till på gården med jordbruket som hans föräldrar drev, men Svante hade andra drömmar som vad han ville göra. Mjölka kor och köra traktor var inget för honom, han drömde om att bli kapten på ett stort fartyg! så när han blev lite äldre så sökte han jobb i hamnen i staden han bodde i, han fick ett jobb som hamnarbetare där hans arbetsuppgifter var att lassa och lossa fartyg som kom till hamnen med diverse gods. han blev god vän med kapten Kalle Larsson som jobbade på ett stort fartyg som brukade lägga till i Svante hamn regelbundet. Svante berättade givetvis om hans dröm att få jobba ute till sjöss och att en dag bli kapten! efter nåt år så erbjöd kapten Kalle som hade känt Svante ett bra tag nu ett jobb ombord på fartyget som maskinist. Svante tänkte att det var inte egentligen vad han ville jobba som men tänkte att det är alltid en början, och blev väldigt glad av kaptenens erbjudande och tackade ja direkt, Svante tänkte att det här kommer bli ett riktigt spännande äventyr eftersom fartyget fraktade gods världen över. Han var dock inte riktigt framme vid sitt mål än, målet och hans dröm var ju att bli kapten så under tiden han jobbade i maskinrummet på fartyget, studerade han för att få sin skepparexamen för att senare kunna bli kapten. Några år senare när han har tagit sin examen så fick han erbjudande av kaptenen och firman som ägde fartyget där han jobbade, att få en kaptens tjänsten eftersom kapten Kalle skulle gå i pension, Svante blev ännu gladare än tidigare då han fick maskinist jobbet så han tackade ja direkt till kaptens tjänsten. Lyckan var total för Svante, Men han kände sig inte helt fullbordad. Så Svante bestämde sig för att åka till unive för att börja in ny början, vilket Svante har gjort, Svante började jobba Falck och kände sig både säker och bekväm i sitt yrke. Efter som Tony Alm nu har lämnat Falck så vill Svante ta över och gå i hanns skor och förföra hans vilja fram. Svante har nu strukturerat upp Falck och känner att han vill lämna över till någon annan, så dom får ta sig an ett nytt uppdrag. Svante började på Khalifas Advokatbyrå AB, men där kände han att
han inte riktig var bekväm i sin roll. Så Svante började jobbade på Auto Experten där han blev väldigt bra vän men Ante. Men nu känner Svante att det är dags att styra upp ett nytt företag.
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Omtänksam, Han tänker inte bara på sig själv, han tänker väldigt mycket på folk som är i han "när gång". Han är en som person som frågar om allt är bara och gör ås att folk får ett leende på läpparna.

Nyfiken, han är väldigt nyfiken då han vill lära känna nya personer och skaffa nya vänner. Men att vara nyfiken kan kanske inte är det bästa efter som, att han kan lägga sin näsa i blöt och kanske se något han inte skulle ha set i vanliga fall.

Pålitlig, han är en person som har tillit. Folk sak kunna komma till han och veta att dom kan lita på han.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne ca 4-7 timmar, det kan så klart bli mer eller mindre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja, tre gånger om.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka