Accepterad Pjellyzz | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pjellyzz

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198801781126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? AndreaS #9767

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonny Brown är född 1991-06-02 och är 29 år gammal. Han föddes i Sverige i staden Örebro. Men Jonny härstammar från Wales eftersom hans föräldrar kommer där ifrån. Han bodde i Örebro i ett område som hete. Baronbacken. Det var inte ett lugnt område eftersom han blev trakaserad för sin stil varenda gång han gick ut ur lägenheten. Hans fönster blev också äggat hela tiden. Jonny sa hela tiden att han ville flytta men hans föräldrar sa nej eftersom de inte hade råd med något annat. Han bodde med sin mamma och pappa ända tills han var 10 år. Då omkom hans mamma i en båtolycka. Det som hände var att Jonnys mamma hade fått jobb i Finland i ungefär ett år. Jonnys mamma lutade sig mot räcket och njöt av solndegången. Då från ingenstans kom en man bakom henne och puttade ner henne så hon tillslut drunknade . Efter att Jonny hade förlorat sin mamma så hade han en väldigt jobbig period. Jonnys pappa var en mekanike. Jonny var sen tidig ålder intresserad av bilar. .Jonny gick ur gymnasiet och flyttade hemifrån. Jonny tog beslutet att flytta till multistaden för han hade hört att det fanns bra mekan industrier. Jonny började sen jobba på en mekan verkstad som hete Speedy Bilservice.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bidra med hjälp till alla medborgare på denna rp server som tex att rädda folk som hålller på att dö och laga medborgares bilar osv. Om jag tex blir mekonom kommer jag jobba effektivt och vara aktiv på jobbet. Jag har själv vart med om att det dröjer lång tid innan mekonomen kommer eftersom de är få inom den arbetstjänsten. Om jag får jobbet inom sjukvården så kommer jag också jobba effektiv och försöka hjälpa så många som möjligt. Jag är också vädligt påläst om alla regler inom denna server och min roleplay är väldigt bra och realistisk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill ta min roleplay nivå till en ny nivå genom att skaffa riktiga jobb som faktiskt är kul att jobba med som tex mekonom och sjukvård. Jag tycker också att jag borde bli whitlistad eftersom jag är, aktiv på servern. Jag är inne väldigt ofta och jag är väldigt påläst om alla regler.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att jag min kompis tipsade om att multistaden var den bästa servern om man ville köra seriös roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna ta den här servern på allvar och hjälpa alla medborgare så gott som möjligt. Jag vill också kunna bli en aktiv spelare på denna servern och ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka