Accepterad Pjellyzz | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pjellyzz

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801781126/

Ditt Hex-ID: 110000132288186

Vad är din discord tagg? AndreaS #9767

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag satt i fängelset och det komm fram en snubbe som sa ingame att ingen vågade boxa honom.Då svarade jag ingame med att jag fråga varför någon ens skulle slå honom. Jag tror då att han missuppfattade vad jag sa och då trodde han att jag sa att jag skulle boxa honom. Då när han hade missuppfattat vad jag sa så gick han fram och började slå mig. Då så ville inte jag dö så jag slog ett slag tillbaka. Då från ingenstans kom en tredje person som jag misstänker var hans polare och började slå mig. Han sa även taskiga ord som busunge och skitunge. Han sa även att jag trodde jag var någon. Då när han hade slagit mig föll jag ner på marken och då dog jag. Även fast jag låg och var död så fortsatte han sparka och slå mig. Han fortsatte även med att kalla mig fula saker. 20 sekunder efter att jag hade dött så blev jag bannad för Rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit in i servern. Då spawnade jag i fängelset. Jag hade 126 minuter kvar i fängelset. Då när jag stod och skötte mig själv kommer det fram två personer. Vi börjar prata om varför alla hade hamnat här. Då från ingenstans tar han upp argumentet om att ingen vågar slå honom och lekte lite kaxig. Då svara jag direkt med att fråga varför någon ens skulle vilja slå honom. Då misstänker jag att han missuppfatade vad jag sa och trodde att jag sa att jag ville ge han en box. Så då gick han genast fram till mig och slog mig i ansiktet. Jag föll ner på marken. Jag ställde mig sedan upp och slog ett slag tillbaka. Då kom en tredjeperson som var med i våran disskusion förut. Den tredjepersonen kom fram och slog mig väldigt många gånger ända tills jag dog. Han kallade även mig för massa saker som busunge,skitunge och idiot. Jag låg nere på marken och var död. Även fast jag var död och låg nere på marken så fortsatte han att sparka och slå mig. Han sa att jag trodde att jag var något och att jag var en busunge. Han hade stått och sparkat mig nåra sekunder. Då dyker det upp en fjärde person. Som kommer fram och frågar varför jag ligger död. Då ljuger den personen som dödat mig att jag attackera honom först. Då säger den personen som precis kommit att det var rätt åt mig att dö. Han som dödade mig fortsätter sedan att sparka mig och kalla mig för massa fula saker i typ 20 sekunder. Då efter han har sparkat mig i 20 sekunder så blir jag bannad för rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då det var jag som gjorde fel eftersom jag inte visste om att man inte fïck göra självförsvar. När han missuppfattade vad jag sa och slog mig skulle jag inte ha ställt mig upp och slå tillbaka. Jag skulle istället rapporterat han för rdm. Så det var rätt att ni bannade mig för rdm eftersom jag slog honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad hade jag precis kommit in i servern för första gången någonsin..Jag visste inte så mycket om den multistaden men jag hade hört att det var en bra roleplay server. Jag spawnade vid torget.Min kompis berättade att han hade blivit överkörd vid parkeringen.Då sprang jag mot han för att hjälpa han.Eftersom jag var ny behövde jag hjälp så jag ropade jag på en securitas bil som körde förbi.Då blev jag bannad.Det var en felaktig ban eftersom jag inte hade gjort något.

Andra gången jag blev bannad hade några personer varit kaxiga utanför marja lisas billaffär. Jag gick fram och började bråka med de. Jag hade mikrofonen nära munnen så det blev väldigt högljutt.Polisen tog in mig till ett rum och fråga vad mitt namn ingame var.Då hade jag glömt vad mitt namn var så då kunde jag inte säga vad jag hete.Då blev jag bannad för att jag inte roleplayade

Tredje gången Så belv jag bannad för jag blev arg på en person och då började jag svära väldigt mycket. Då blev jag bannad för att jag svärde.

Fjärde gången stod jag vid en parkering och väntade på att en kompis skulle komma och hämta upp mig. Jag hade inget att göra så jag sprang runt i cirklar och skrek lite i micken och då blev jag bannad för lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat gjort.Jag skulle försökt komma ihåg vad jag hete och läst på lite mer om servern så att jag hade vetat mer om reglerna. Jag skulle också ha haft micken lite längre ifrån och inte skrika.Jag skulle inte häller ha sprungit runt i cirklar. Jag skulle ståt stilla som man skulle göra i verkligheten . Jag skulle också vårdat mitt språk och inte svära och bete mig istället. Jag skulle inte häller gjort självförsvar och istället skulle jag rapporterat han för rdm. Sen skulle jag läst på lite mer om servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag ska aldrig slå tillbaka om någon slår mig eller är taskig. Jag ska istället rapportera och sen ska jag sköta mig som jag skulle göra i verkligheten. Så det var rätt att ni bannade mig och jag har lärt mig att man inte ska slå tillbaka. Blir jag unbannad kommer jag sköta mig eftersom nu efter alla banns vet jag allt om servern. Jag vet vad som får och inte göras. Sen så kommer jag inte att göra självförsvar och istället rapportera för rdm

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top