Accepterad Pjellyzz | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pjellyzz

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801781126/

Ditt Hex-ID: 110000132288186

Vad är din discord tagg? AndreaS #9767

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade tråkigt och stog utanför polisstationen och då såg vi att det var en massa bilar där. Så vi undrade vad som hade skett så då gick vi ditt och skulle lalla lite och vara lite roliga. Vi skojade runt i lite tills polismannen sa att vi skulle avlägsna därifrån. Vi gick sedan ut från polistationens parkering och då stod det en polis bil utanför men en polisman som satt i. Jag och min kompis hoppade sedan in i polisbilen och frågade om han kunde skjutsa oss till våran mamma och direkt efter det så blev vi bannade för lallare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag och min kompis inte skötte oss så bra och lallade runt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var en felaktig ban då jag blev bannad av att jag bara roppade efter hjälp eftersom min kompis hade blivit överkörd. Jag var ny till servern och jag ropade på en securitas bil och då blev jag bannad utan anledning

En annan gång satt jag under polisförhör och då frågade polisen vad mitt namn var och då visste jag inte namnet på min karaktär eftersom jag var ganska ny på servern. Då blev jag bannad för fail rp

Den tredje gången kom det en kaxig person och skrek på mig utan anledning och då skrek jag dubbelt så högt tillbaka och började svära. Då blev jag bannad för lallar

Den fjärde gången råkade jag slå en person när jag satt i fängelse och då blev jag bannad för rdm

Den femte gången körde jag för fort framför en polisbil så då blev jag bannad för copbait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte lallat runt och jag och min kompis skulle skött oss och betet oss som vi skulle gjort i verkliga livet. Vi skulle bara lyssnat och inte hoppat in i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska lalla runt och att jag ska bete mig när jag spelar i servern. jag ska också bara göra saker som jag skulle gjort i det verkliga livet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka