Pjellyzz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801781126/
Ditt Hex-ID: 110000132288186
Vad är din discord tagg? AndreaS#9767
Vem var det som bannade dig? Hammarl0f
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med mina kompisar vid mitt hus när jag frågade min kompis om jag fick testa hans cross. Han sa ja. Jag åkte och stegrade på vägarna vid huset. När jag stegrade så visste jag inte att det var en undercover polis där som såg mig. Han slog på blå ljusen. Jag stannade direkt och frågade vad som var fel. Han sa att jag åkte jätte snabbt och stegrade. Jag åkte då iväg för skojs skull så att mina kompisar skulle skratta lite. Sen när jag blev stannad så blev jag bannad för copbait.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eftersom jag gjorde fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för rdm. Jag hamna i slagsmål i fängelset och slog till 2 personer.
Har blivit bannad för suntförnuft 2 gånger. untan anledning.
Och bannad för lallar. För att jag sprang runt o skrek.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat för polisen och inte kört som en galning.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska stanna när polisen är efter mig. Och att jag inte ska göra säker bara för att jag vill att mina kompisar tycker det är kul.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000132288186
Vad är din discord tagg? AndreaS#9767
Vem var det som bannade dig? Hammarl0f
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med mina kompisar vid mitt hus när jag frågade min kompis om jag fick testa hans cross. Han sa ja. Jag åkte och stegrade på vägarna vid huset. När jag stegrade så visste jag inte att det var en undercover polis där som såg mig. Han slog på blå ljusen. Jag stannade direkt och frågade vad som var fel. Han sa att jag åkte jätte snabbt och stegrade. Jag åkte då iväg för skojs skull så att mina kompisar skulle skratta lite. Sen när jag blev stannad så blev jag bannad för copbait.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eftersom jag gjorde fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för rdm. Jag hamna i slagsmål i fängelset och slog till 2 personer.
Har blivit bannad för suntförnuft 2 gånger. untan anledning.
Och bannad för lallar. För att jag sprang runt o skrek.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat för polisen och inte kört som en galning.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska stanna när polisen är efter mig. Och att jag inte ska göra säker bara för att jag vill att mina kompisar tycker det är kul.
Har du läst våra regler? Ja