Nekad Pjellyzz | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pjellyzz

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801781126/

Ditt Hex-ID: 110000132288186

Vad är din discord tagg? Andr3as #9767

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på klubb munanjo med min kompis. Vi var där ett tag och tog några drinkar och shots. Sedan var det dags att åka iväg. Eftersom vi skulle till IKEA och köpa möbler till mitt hus så var vi tvungna att ta bilen då de inte finns buss och eftresom ikea ligger så långt bort. Då tog vi bilen och min kompis körde och jag satt bredvid han. Men eftersom våra karaktärer var alkohol påverkade så började bilen svänga av sig självt och då råkade vi köra över en person. Han blev sedan skit arg och reportade oss två för vdm och då blev jag och min vän bannade för VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättviss ban eftersom vi inte skulle tagit bilen medans våra karaktärer var påverkade eftersom vi visste att det blir svårt att styra bilen. Dock tycker jag att personen vi råkade köra in i kunde ha rpat eftersom det finns människor som kör påverkade i trafiken och det har skett sånna här händesler irl. Jag tycker också att han åtminstonde kunda bannat min kompis bara eftersom det var han som körde bilen. Men samtidigt fattar jag moden eftersom jag också var påverkad och vi skulle aldrig ha tagit bilen

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första gången så blev jag bannad för att jag ropade på en securitas bil för min kompis hade blivir överkörd. Då blev jag bannad för Lallar. Det var en felaktig ban eftersom jag inte lallade. Jag ropade bara på hjälp ¨

Den andra gången blev jag bannad eftersom jag var ny på servern och min karaktär var ny så då under ett polisförhör kunde jag inte mitt namn på min karaktär och då blev jag för FailRP. Det var en rättviss ban.

Den tredje gången blev jag bannad för jag sprang runt i en parkering och väntade på att min kompis skulle hämta mig. Jag sprang runt i cirklar och skrek lite gran i min mick. Då blev jag bannad för lallar. Det var en rättviss ban

Den fjärde gången blev jag bannad för copbait eftersom jag hade köpt en ny cross och ville se hur snabbt den körde . Då gasade jag förbi en polisbil jätte snabbt. Det var en rättviss ban.

Den femte gången blev jag bannad för jag svorde och skrek till en person eftersom han var kaxig. Då blev jag bannad för Lallar. Det var en rättviss ban

Den sjätte gången blev jag bannad för rdm eftersom jag slog en person som hade slagit mig. Det var en rättviss ban

Av alla dessa bans har jag lyckats lära mig att jag ska läsa igenom alla regler innan man börjar köra på en server. Jag har också lärt mig att man ska RP:a realistiskt och inte hålla på och lalla runt och att man inte ska slå vem man vill. Jag har också lärt mig att man inte ska gasa på förfullt framför en polisbil eftersom det inte är realistiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle ha väntat tills min karaktär var nykter och då hade jag kunnat köra bil. Men i detta fall gjorde jag fel och jag och min vän körde en bil medans vi var påverkade och detta resulterade i att vi råkade köra in i en gång trafikant

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra bil medans man är alkohol påverkad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ditt misstag är ganska uppenbart och man ser hur du verkligen menar vdm:en, du har inte heller riktigt insett ditt fel och därav nekas din förfrågan om unbann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka