Nekad PJ1337 | Medlem ansökning(rafe_gafe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PJ1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? akzz23

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ibrahim Williams 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lyhörd Social Självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ibrahim Williams. Jag har rollspelat honom under en lång tid. Han är uppvuxen i en medelklassfamilj, men när han började högstadiet hamnade han i fel umgänge. Det ledde till att han började skolka och senare sälja droger på gatorna. Han drogs in i kriminalitet i väldigt ung ålder och hade det tufft med sina vänner, eftersom det var mycket press på honom. Nu är han känd för sina kriminella handlingar. Han hoppade av skolan i nian, fick inget jobb och gick all in på sin kriminella bana.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till servern genom att vara väldigt social och skapa bra rollspelsscenarion. Mitt mål är att hålla en hög nivå på RP:n och se till att alla runt omkring mig får en bra och seriös upplevelse.
Då jag vill att alla ska ha ett bra och roligt RP.
Samt vill undvika oseriöst beteende som kan förstöra stämningen och istället bidra till att rollspelandet känns realistiskt och engagerande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar inte alltid om att själv vinna. När man rollspelar är det viktigaste att ha roligt tillsammans, och det bygger mycket på att kunna ge och ta. Tänk på det så här: om du sätter dig i din motståndares situation och frågar dig själv “hur skulle jag kunna vinna här?”, blir spelet ofta mer rättvist, spännande och givande för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Alla har någon gång brutit mot serverns regler, särskilt när man fortfarande håller på att lära sig och utveckla sitt rollspelande. Jag har själv rollspelat i snart åtta år, och under den tiden har jag hunnit lära mig mycket om hur man bygger upp bra RP. Med tiden lär man sig reglerna ordentligt och hur man håller en snygg och hög nivå på sitt rollspel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Står för Random Death Match och betyder att du dödar en person utan något bakomliggande scenario eller anledning. VDM: Står för Vehicle Death Match. Det betyder att du använder ditt fordon som ett vapen, vilket leder till att du dödar någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget speciellt i dagsläget.

Nekad ansökan
Anledning:din discord behöver vara 6 månader eller äldre om du inte verifierar

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka