Nekad Pizza212 | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pizza212

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? pizza_78

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Björkman och är en konstigt karaktär. Han har bott i Helsingborg innan han flyttade till staden och tiden han var i helsingborg så jobbade han på olearys som en kock. Viktor har alltid älskat att laga mat. Han är en omtänksam individ som alltid är snäll mot andra även om de inte är det tillbaka. Viktor har mött många arga individer under sin tid på olearys i helsingborg. Han har lärt sig att alltid vara lugn på grund av detta. Under sin tid i helsingborg så har han majoriteten av tiden kännt sig ensam. Han var den yngsta i sin släkt och hans styv bröder flyttade till staden när han var 17 år gammal för att bosätta sig med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och roligt rp även bra räddnings rp! Även kan jag bidra med att vara en seriös rpare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Man ska inte spela scenarion bara för att vinna utan man ska spela i scenarion för att det är kul och göra så att det är kul för alla.

Hur hittade du Unive? Tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka