Nekad pizza12 | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pizza12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? pizza_13

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter viktor han föddes i stockholm och hade ne svår uppväxt med mobbing och annat men han kunde utvekla sig själv efter några år hade han skit bra betyg och har alltid drömt att bli polis. Han har varit igenom mycket. han gick runt på gatorna och sålde kakor och tidningar så han kunde köpa mat till familjen för hans mamma och pappa betalde räkningar och nästan alla pengar tog slut på det. Han hade en annat intresse när han var ung och det var fotboll han gillade att spela fotboll när han bodde i Spanien han spelade i Sevilla och var väldigt duktig och spelade målvakt. Han var första målvakt och spelade mot mycket stora lag som Barcelona, Real Madrid och Atletico Madrid. Christian är en väldigt glad person som gillar att sprida glädje och är väldigt intresserad av bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att jag ska söka till polis om jag blir godkänd och det jag kommer kunna bidra med då är att jag kommer att minska kriminaliteten mycket mer och jag kommer försöka så gått jag kan att göra så att folk inte kommer köra så fort på vägar osv. Sedan om jag blir godkänd så kommer jag om nån vecka eller så kommer jag söka till servervakt och det jag kommer kunna bidra med rpn då om jag bli godkänd är att få bort alla lallare och såna som inte kan bete sig eller säger dåliga saker på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man spelar för att scenariot ska vara kul för båda parterna. Det blir inget kul tillexempel om man skulle ha en bil som går 500 och man har snutjag medans polisbilen går 200. Man skall alltid spela för att båda ska tycka det är kul.

Hur hittade du Unive? Jag vet faktist inte bara hitta på den på fivem

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen. Du kan ansöka igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka