Nekad pixy | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pixy

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? saiel69

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Vlad Berg. Vlad är 22 år gammal. Vlad Berg var en erfaren mekaniker med en passion för fordons teknik. Han föddes och växte upp i en liten stad där han från en tidig ålder visade ett starkt intresse för hur maskiner fungerade och hur man reparerade dem. Han spenderade timmar i sin fars garage, hjälpte till att skruva isär och sätta ihop olika delar av bilar och motorcyklar. När Vlad blev äldre och tog steget in i yrkeslivet valde han sig för att göra sin dröm genom att bli mekaniker. Han gick igenom en utbildning inom fordonsmekanik och skaffade sig kunskaper om motorer, bromssystem, styrning och alla andra av fordonsreparation. Vlad Berg kommer från en varm och trevlig familj. l familj som alltid har stöttat honom i alla hans drömmar. Hans föräldrar, Alexander och Elena Berg, är själva engagerade och hårt arbetande personer som har lärt Vlad värdefulla livslektioner om uthållighet. Alexander, Vlad's far, är en skicklig mekaniker och ägare till en framstående bilverkstad i deras hemstad. Han har alltid varit en inspirationen för Vlad och delade sin passion för fordonsmekanik med honom. Alexander lärde sin son grunderna i mekanik och var alltid där för att hjälpa till när Vlad behövde råd eller praktisk erfarenhet.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är som sagt väldig bil intresserad och är därför sugen på att bli mekaniker på unive. Mekonomen är ett starkt alternativ och ser väldigt roligt och intressant ut. Så ser det ut för tillfället men allt kan ju hända för Vlad. Så vi får se vart tiden tar honom i livet. Det blir en intressant resa för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en unik och rolig RP. Jag vill skaffa nya vänner på servern igenom min social RP. Jag kommer bidra med långa och utdragna scenarion som blir roliga för både pater. Jag kommer också gör unika scenarion med andra spelare på servern med min social. Jag kommer ha en bra RP nivå och ha bra och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på att det ska vara ett roligt scenario för både parter. Man ska inte endast gå för att vinna ett scenario. Exempel på att man går för att vinna ett scenario är att man gör ett butiksrån bara för att få pengar och kör med en super op bil som går i ca 200 km/h. Då blir det inte roligt för både parter och man går endast för att vinna och det är PWG.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, blev bannad för powergaming en gång. Men tog lärdom av det och det misstagen har ej upprepats sedan dess.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, det innebär att man ska ha ett tankesätt utifrån ett mänskligt perspektiv--alltså ha logiskt tänkande och allmänt rp utifrån verkliga händelser. 2. Powergaming 1, som innebär att sin karaktär ej kan göra saker som är omänskliga dvs ifall man krockar sin bil i väldigt höga hastigheter och inte rpa på sina skador och bara lossas som inget har hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: du är permabannad

Du får ansöka igen när du fått en godkänd banöverklagan . Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka