Accepterad pixy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pixy

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
4
Ban-referens
ayqacf — FiveM, Permanent
Anledning: fusk
Bannad av: Hedgehog
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag använde en reshade mod som inte var tillåten på servern. Vid stunden förstod jag inte att den bröt mot reglerna, utan trodde att det bara var en spel ändring. det som hände innan bannen var att jag spelade som vanligt med reshaden på, utan att tänka på att den kunde ge en fördel eller vara förbjuden enligt serverns regler. efterhand förstår jag att det ändå är mitt ansvar att ha koll på vad som är tillåtet och inte innan jag spelar, och jag tror att det är därför jag blev bannad. Jag var endast medlem och var inte kriminell för då förstår jag att det är ännu hådare.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, jag tar ansvar för de. även om jag inte visste då att just den reshade moddet inte var tillåten, så är det fortfarande mitt ansvar att läsa reglerna ordentligt och se till att jag inte använder något som bryter mot de. Jag försöker inte bortförklara det som hände, utan jag förstår att bannen kom av en anledning.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag måste vara mycket mer noggrann med reglerna och inte använda några modifikationer alls utan att först veta säkert att de är godkända. om jag fick chansen igen skulle jag spela helt utan mods, reshade eller liknande, och om jag var osäker på något skulle jag fråga staff innan jag använder det. jag har förstått att även sånt man själv ser som “bara visuellt” fortfarande kan vara ban able.

Varför ska vi ge dig en till chans? ni kan ge mig en till chans eftersom jag tar situationen på allvar och förstår att jag gjorde fel. Det här har fått mig att inse vikten av att följa reglerna fullt. Om jag får komma tillbaka kommer jag spela mycket mer försiktigt, hålla mig helt borta från alla otillåtna mods och se till att följa serverns regler till punkt och pricka. jag vill visa att jag kan vara en seriös och regelrätt spelare framöver. Blev bannad i augusti förra året och ångrar det extremt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka