pixie junior
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad heter du på discord? pixie junior#5759
Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2012
Beskriv din dagliga aktivitet. 2 till 3 timmar pär dag om inte mer
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad ungifär
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet ej typ 4 till 3 gånger och jag har spelat sen 2020 och vartir medlem då
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. kolla satt ingen fuckar är bugar banna folk kicka folk ta reports
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill kunna hjälpa folk att bli bättre på att rp och sånt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att du bannar folk utan anlednig bara så eller revivar i sonarion
Vad heter du på discord? pixie junior#5759
Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2012
Beskriv din dagliga aktivitet. 2 till 3 timmar pär dag om inte mer
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad ungifär
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet ej typ 4 till 3 gånger och jag har spelat sen 2020 och vartir medlem då
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. kolla satt ingen fuckar är bugar banna folk kicka folk ta reports
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill kunna hjälpa folk att bli bättre på att rp och sånt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att du bannar folk utan anlednig bara så eller revivar i sonarion