Nekad pitbull | Medlem ansökning (E34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pitbull

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? pitbull225

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pete eriksson 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll galen energisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer ifrån en liten stad men söker ny stad. han är galen och men en trevlig individ och hjälpsam i alla lägen

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig rp och kan streama ut servern på tiktok och är alltid trevlig oavsett om man får dåligt bemötande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag förlorar ett scenario så lägger jag mig platt och det ska va ett roligt scenario vinner man så vinner eller så torskar man

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aldrig brytit emot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ni har en regel som är rdm och en vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? om ni släpper in mig så får ni en otrolig härlig spelare och spelar varje dag

Tillbaka