- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 953 — Övrigt
Anledning: gör terror dåd i sjukan, skjuter alla från bilen
Personal: Militarybox
Datum: 2026-05-16
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv var jag vid sjukhuset och började skjuta från bilen utan att tänka på att det var ett regelbrott. Jag tänkte inte igenom mitt agerande och förstod inte hur fel det var förrän efteråt, när jag fick veta att det inte är tillåtet. Då insåg jag varför regeln finns och varför det är viktigt att följa den.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för det som hände och försöker inte skylla ifrån mig. Jag borde ha tänkt efter innan jag gjorde det och följt reglerna bättre. Jag ångrar verkligen mitt misstag och kommer inte att göra om det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att alltid följa reglerna på servern och tänka efter innan jag gör något. Jag förstår nu att man inte får skjuta vid sjukhuset och varför den regeln finns. Efter det som hände har jag insett att reglerna finns för att spelet ska bli roligt och rättvist för alla. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer att tänka mig för mycket mer framöver så att det inte händer igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni borde ge mig en till chans eftersom jag har lärt mig av mitt misstag och vet att det jag gjorde var fel. Jag vill fortsätta spela på servern och visa att jag kan följa reglerna. Det här var första gången jag gjorde något sådant och jag kommer inte att göra om det. Om jag får en ny chans ska jag visa att jag kan spela på rätt sätt, följa reglerna och inte ställa till med fler problem. Jag ångrar det som hände och hoppas att ni kan ge mig en chans att bevisa att jag har lärt mig av mitt misstag.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej. Jag har inga bevis att skicka in men jag är ärlig med vad som hände och tar fullt ansvar för mitt misstag.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja