Accepterad pistarn | Blacklist Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pistarn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 953 — Övrigt
Anledning: gör terror dåd i sjukan, skjuter alla från bilen
Personal: Militarybox
Datum: 2026-05-16
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var vid sjukhuset och valde att skjuta från bilen. I stunden tänkte jag inte igenom vad jag gjorde eller vilka regler som gällde där. När jag fick min ban och gick igenom vad som hade hänt förstod jag att det jag gjorde var fel och varför regeln finns.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det. Det var mitt beslut och jag försöker inte skylla på någon annan. Jag förstår varför jag blev bannad och jag accepterar att jag gjorde fel. Jag ångrar det som hände och vet att jag borde ha tänkt efter innan jag agerade.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att tänka igenom mina handlingar innan jag gör något och att följa serverns regler bättre. Jag har läst igenom reglerna igen och förstår varför man inte får göra sådana saker vid sjukhuset. Jag vill inte hamna i samma situation igen och kommer att vara mycket mer försiktig framöver.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans eftersom jag har tagit till mig av mitt misstag. Jag förstår varför jag blev bannad och jag kommer inte att göra om samma sak. Jag trivs på servern och vill fortsätta spela på rätt sätt. Om ni väljer att ge mig en chans kommer jag att visa genom mitt beteende att jag har lärt mig av det här.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har inga bevis att skicka in. Jag kan bara vara ärlig med vad som hände,

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka