Ej Antagen pistarn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pistarn

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad heter du på discord? pistarn

Ange ditt födelsedatum 9 November 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? anledningen till att jag söker rollen som medlemskap ansvarig är för att jag vill hjälpa unive att växa med seriösa och engagerade spelare genom att hjälpa till med medlemsansökningar kan jag avlasta staff och samtidigt se till att rätt personer blir godkända jag vill kolla igenom ansökningar och välja in folk som passar rp och minska lall så servern blir bättre för alla

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig för att jag är aktiv och verkligen vill hjälpa servern jag har spelat på unive i några år och gillar den mycket därför vill jag bidra tillbaka jag är motiverad att lära mig mer och göra ett noggrant och rättvist jobb när jag kollar ansökningar och håller intervjuer

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska bemöta alla med respekt och tålamod man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad är man trevlig får man oftast trevligt tillbaka och det gör att fler känner sig välkomna och trygga

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill att det ska betyda något att vara medlem på unive och visa att man är seriös inom rp alla ska få chansen men man måste också vara stabil och kunna reglerna om en ansökan inte är tillräckligt bra vill jag förklara varför och ge chans att förbättra så det blir rättvisa och bra medlemmar på servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? de ska kunna reglerna speciellt rdm vdm och fear rp och förstå vad seriös rp är jag kollar mycket på hur ansökan är skriven om den är seriös och genomtänkt eller om den är slarvig och oseriös attityd och beteende är viktigt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar är att vara aktiv och lägga tid på att kolla ansökningar och hålla intervjuer och se till att de som blir godkända kan reglerna och har rätt inställning jag ska vara rättvis och tydlig och hjälpa till så både nya och gamla spelare får en bra upplevelse

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv runt sex timmar per dag beroende på vardag eller helg och kan lägga flera timmar varje dag på ansökningar och intervjuer

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja det är ett mål jag har medlemskap ansvarig är ett bra första steg där jag kan visa att jag är engagerad och kan ta ansvar

Nekad, är gul spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka