- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1140408592378368090
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var min kompis bil och jag hade hans tillåtelse att använda den medan han låg på sjukhus. Jag tog bilen med hans medgivande och hade ingen avsikt att stjäla den eller använda den utan lov
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att beslutet var felaktigt eftersom jag hade ägarens tillåtelse att använda bilen. Jag anser därför att situationen har missförståtts
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej men fråga min kompis om ni ej tror på mig
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1140408592378368090
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var min kompis bil och jag hade hans tillåtelse att använda den medan han låg på sjukhus. Jag tog bilen med hans medgivande och hade ingen avsikt att stjäla den eller använda den utan lov
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att beslutet var felaktigt eftersom jag hade ägarens tillåtelse att använda bilen. Jag anser därför att situationen har missförståtts
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej men fråga min kompis om ni ej tror på mig
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja