Nekad pissenisse | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pissenisse

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? v.bergenudd

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: RAM falk, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll och klumpig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag heter RAM och jag kommer från en stökig uppväxt för att min pappa började missbruk när jag var 3. min pappa är skapare och grundare till dodge ram och han döpte mig efter hans älskade företag. nått år efter han fick mig så började han få ont i ryggen för att han jobbade så mycket. lekarna ville inte skriva ut något läkemedel till han så han började dricka när jag var ungefär 2. men när han började göra det ist för att försöka gå till läkaren och få ut medicin så gick allt utför, hans kollegor började anmäla han för att han kom till jobbet full och så. efter en tid när missbruket hade gått så långt tog staten hans företag och allt gick utför han började göra illegala saker för att få pengar. sen efter några år av kriminalitet blev han dödad och det hände typ när jag var 10. nu vill ja gå den lagliga vägen och börja jobba med mitt största intresse som är bilar och mekka och göra dom snyggare och snabbare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är nästan alltid aktiv och har därför en väldigt hög RP standard. jag skulle kunna bidra men en roligare och mer letsam upplevelse genom att hjälpa dom nya som behöver. och när jag väll får ett jobb kommer jag gå all in på det och göra det till en under bra upplevelse för som andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag är ofta aktiv, där med en hög RP. jag tror jag kan göra servern både roligare och mer underhållande för andra. och eftersom jag är så aktiv så om jag skulle få jobb så skulle jag gå all in på. och om jag hade chansen hade jag gärna insperera mer folk att jobba inom yrkena som finns men samtdigt utvekla dom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm. vilket betyder vehicle death natch. det är att man inte får använda sin bil som ett vapen. de andra är RDM. vilket betyder random death match. det är att man inte får döda nån helt utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en väldigt aktiv spelare som spelar varje dag vilket leder till en hög RP och det innebär att m

Nekad
Anledning: För lite i logs, börja rollspela 1-2v sedan kom så gör vi en ny bedömning!

Tillbaka