Accepterad Piraten81 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piraten81

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad heter du på discord? 1Maskin

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varenda dag nu när det är sommar från dag till natt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 ggr 2 de senaste 3 månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Du har en uppgift att rpa som en vanlig medlem men du är en person som underlättar för staffsen, Du letar aldrig problem som servervakt utan du låter problemen komma till dig. Du som servervakt kan ha uppgift att banna eller kicka folk som bryter mot reglerna men du kan också ha ansvar att reviva folk ifall dem skickat klipp på buggar mm, Samma med att Servervakter dvar bilar för att förbättra prestandan inne på unive. Så sammanfattat är man ett extra hjälpmedel för att staffsen ska kunna ta hand om dem grövre sakerna.
Du som servervakt kan endast banna i 1h genom /svban och därefter får du skicka in till staffs ifall du anser att den bör förlängas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att hjälpa till så gott jag kan och underlätta så bra jag kan för Staffsen. Jag vill bli Servervakt för att det underlättar i RP'andet och RP'n runt omkring en blir bättre. Jag vill att RP'n runt omkring mig ska vara en Hög RP nivå och därför vill jag också bli Servervakt, för att det ska bli så roligt som möjligt att RP'a runt omkring mig. Jag vill kunna lära dem nya hur man RP'ar och påminna Medlemmar hur man beteer sig om det skulle ske Regelbrott ifrån dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man ägnar sig åt korruption innebär det att man bannar människor för sin egen vinning mitt i pågående scenarion. Man agerar så att man själv vinner och återupplivar människor som nyligen dött i ett scenario. Att missbruka sina befogenheter är ungefär samma sak, där man återupplivar sig själv för att undvika att vara död och bannar människor för att vinna ett scenario. Man hjälper sig själv på bekostnad av andra och troligen spelar man för att uppnå makt och pengar. Man är rädd för att förlora ett scenario eller en värdefull föremål. Man missbrukar och manipulerar situationen när man dör, kanske genom att sparka eller banna människor som man inte gillar, även om de inte har brutit mot några regler.

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Gav ett bra svar på frågorna under intervjun.

Välkommen till Servervakt teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka