Nekad piraten-1 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piraten-1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? piraten#7920

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Alex ren och är 25 år gammal, Alex ren hade en tuff upväkst med många bråk i familjen han växte upp med en mamma, pappa och en store bror som var 3 år äldre än han. tidigt i sitt liv lämnade hans pappa honom när han var ca 3 år gammal. Jonny minns inte så mycket av sin pappa hans mamma hade det tuft med ekonomin och att betala sin skatt, Hon kunde knappast köpa kläder till Alex när han var 11år gammal han gick runt med slitna kläder, inte dushat på länge och luktar illa. Jonny deg blev mobbad i skolan och hade det tuft, hans bror bonny gick in i krimminaiteten när han var bara 16 år gammal Alex tyckte det var töntigt och fattar ej varför han inte kan skaffa ett vanligt jobb, några år senare var Aex trött på att bli mobbad han stod för första gången upp för sig själv och slog till baka detta blev till konsekvenser hemma och i skolan. hans mamma var väldigt sur på Alex och kunde till och med slå Alex. När bonny såg detta blev bonny chokad han kunde aldrig äns fatta att hans mamma skulle så han det bara kom så plötsligt och otippat. Alex var trött på sig själv han viste ej vart han skulle ta vägen när han fyllt 18, han valde fel väg.... Han valde att bli krimminel med sin storebror bonny, bonny hade vapen, drågor allt han tjänade mycket med pengar. Jonny deg köpte ett eget hus i staden unive han gillade värkligen det och skulle vilja utveckla sig genom att få medborgar skap. (min gamla)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och social rp till servern jag vill börja som polis i framtiden och utveckla mig där ifrån, kommer kanske bli krimminel i framtiden. Jag kommer samt bidra med glädje och skaffa vänner och sprida glädje kommer försöka göra roliga scinaron så alla har kul och det. jag har samt en hög rp nivå har rpat i några år och vill göra så folk skrattar och har roligt genom att göra scinaron/ stora scinaron.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? det betyder att man inte bara ska tänka på sig själv man ska tänka på att inte bara ska vinna i ett scinaro, och för att tänka på att andra eller sitt gäng/lag men för att båda ska vinna och inte bara tänka på sig själv alla ska ha lika stor chans att vinna i ett scinaro. att man inte bara ska tänak på sig själv så att alla kan ha kul och ha en chans att vinna ett scinaro.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM innebär att den första vägen man tar är att slå istället för att prata med den personen. VDM är när man använder ett fordon som ett vapen på en person utan någon anledning. Suntförnuft att man spelar uttifrån verkligheten, powergaming att man ska rpa på skador och inte kör ifrån om man kråkar direkt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket då jag har spelat på servern tidigare samt andra servrar som swevave, vation och velo.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vart medlem förut så kan de mesta inom rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka