Accepterad Pirate | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pirate

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Saksit

Vad är ditt discord namn? FuktigFisk

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tkay Saint född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Karaktären är en hjälpsam, bemötande och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären har sin usprung från LA West coast. Framtidsplaner är att ta sig bort från gatan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att hjälpa dom nya som anländer på servern är att ta sin roll seriöst, så att RP blir en roligare upplevelse för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag förstår inte frågan

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM menas Random deathmatch, det innebär att man sjukter eller slår ner någon utan anledning. FearRP att man alltid ska värna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja vara med i RP för att träna mig in och för djupa mig själv inom min karaktär

Hej! @Pirate

Du måste fixa så att du heter samma sak på discord som på steam.

Vill också att du utvecklar följande
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24 timmar på dig annars nekas din ansökan.
Skriv när du är färdig.

MVH/Julesnurre

Senast ändrad:
steam namnet är samma som discord namnet. Jag har inte kunnat hitta ett svar för den. Tkay Sanit är uppväxt i LA West coast där han har fått en tuft uppväxt där han bara lever sin mamma. Hans framtidsplaner är att lyckas och inspirera folk att allting går så länge man inte ger upp. Det Tkay Saint kan bidra med är att hjälpa folk att ta sig bort från det kriminella världen

steam namnet är samma som discord namnet. Jag har inte kunnat hitta ett svar för den. Tkay Sanit är uppväxt i LA West coast där han har fått en tuft uppväxt där han bara lever sin mamma. Hans framtidsplaner är att lyckas och inspirera folk att allting går så länge man inte ger upp. Det Tkay Saint kan bidra med är att hjälpa folk att ta sig bort från det kriminella världen
Du måste svara på frågan Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Det innebär att det ska vara kul för båda även om man tar förlusten. Det kan vara ett scenario där man blir kidnappad av en kriminell och inte roll spelar att man är rädd.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

MVH/Malle

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka