Nekad PiratAugust | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirataugust

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? PiratAugust

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jatko virtanen. Han är född i finland men är i mestadels uppvuxen i ett sverige. Som ung var han väldigt utsatt pga sin bakrund. Som vi alla vet har finlandssvenskar det tufft i sverige och i detta fall var jatko ett offer. Han är född 1987 i som sagt finland. Om man tittar tillbaka på hans barndom kanske man tänker att han måste ha haft det tuff, och det är korrekt MEN det har inte hindrat han ifrån att ta sig upp. Han är idag medveten om vad han vill. Han vill få bort kriminella från gatorna och med hans erfarenhet tror jag att han kan lyckas. Han har kopplat mobbarna med kriminella och är därför sugen på att stoppa de. Hans föräldrar gick bort i ung ålder men han har inget sår ifrån det. Han vill kriga för sitt land sverige (även fast han är finsk älskar han sverige) Och göra en god gärning för just landet. Detta hoppas Jatko att han kan lyckas med på UNIVE!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långa och utvecklade Scenarior med hög rp nivå, Har även tidigare erfarenhet utav rp så jag kommer bidra med en hög rp nivå och inget lallande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex jag och 3 till är i en skott lossning mot ett fler antal poliser poliserna skjuter tex ner alla förutom mig istället för att fortsätta skjuta mot dem lägger jag ner vapnet och håller upp händerna då man inte ska spela för att vinna ett scenario hela tiden utan istället låta scenariot sluta som det hade slutat irl så kort fattat är det att inte spela för att vinna utan att låta dem man spelar mot i ett scenario för att om man tex är krim och dödar alla sina motståndare är det inte kul att rpa inom krim längre då man måste ha någon att rpa mot annars är det inte kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag läst alla regler för medlemskap och grundreglerna. Tex RDM= döda någon utan anledning. VDM= Använda ett fordon som vapen tex köra på någon. Suntförnuft= innebär logiskt tänkande. Osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag 1400+ timmar på steam, så ja jag skulle säga att jag har en del rpar väldigt mycket och skulle säga att jag har en bra rp nivå. Brukar sträva efter så utvecklade och långvariga scenarior som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Nekad. Anledning: Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen 19/6. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka