Nekad PiratAugust | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirataugust

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233240729/

Ditt Hex-ID: 11000014be00e99

Vad är din discord tagg? PiratAugust

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-09 213312.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev att jag dog av bugg i report även fast jag dog av att någon skjöt mig och för att jag tog spawnmenu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mirror park och körde bil när det började skjutas. När jag försökte köra därifrån blev vi beskjutna och någon dödade oss. Jag skrev då en report att jag hade blivit rdmad men eftersom att jag inte hade klipp så kunde det ej göra något. På grund av detta valde jag att ta spawnmenu till torget för att skriva en report om att få ress för en helt annan grej i hopp om att jag skulle få ress.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var rätt men jag tycker att en permanent ban var lite mycket då jag har bättrat mig och lärt mig. Men jag förstår varför han bannade mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några tidigare gånger men har tagit lärdom för de. När jag blir bannad brukar jag alltid att läsa igenom reglerna en gång till för att inte begå sådana misstag igen. Den här gången förstår jag verkligen och det kommer absolut inte att upprepas. Jag tycker att det var väldigt dumt men jag kan lova att inte repetera detta beteende.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det första skulle vara att inte göra en spawnmenu till torget. Det andra skulle vara att inte skriva en report och ljuga i den. Det jag skulle ha gjort är att antingen väntat ännu längre för att se ifall någon räddar mig, om inte, skulle jag respawna. Det andra jag kunde ha gjort var att hoppa in i support för att berätta om vad som hänt och försöka bevisa mig igenom logs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket. Speciellt att inte ljuga!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka