Accepterad piptommy | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piptommy

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ftkm-dhkt/PBJRRHFG

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Mattsson

Vad är ditt discord namn? piptommy#2620

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2000

Berätta om din karaktär. Alexander heter min karaktär och han är 21 år gammal. Han har haft det tufft i livet och sin uppväxt har varit väldigt utanför egentligen hela sitt liv och försökt hitta sig själv i så många år. Han började med droger för att det verkade kul att testa sedan var han fast i det. Han varken kunde eller ville sluta så han började droga varje dag hela tiden och kunde gå väldigt långt för att få tag på droger. Men Alexander är en snäll mysig kille egentligen men kan känner att alla som han bjuder in i sitt liv bara vill utnyttja honom för så har det varit för honom väldigt länge tyvärr så han håller sig till sig själv och fokuserar på nya drömmar och mål varje dag är en kamp för alexander men med rätt inställning och bra människor kan han bli vad han vill verkligen han ger aldrig upp och är extremt rolig att hänga med även om han inte vill tro på det själv ibland så är det faktiskt sant.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är 21 år liksom och är mogen och kan vara en förebild för dem yngre och ta en ledande roll. Jag tycker själv att min rp bara har blivit bättre och jag tar rp seriöst och vill alltid bli bättre. Jag sköter mig och håller mig till regler och lyssnar på dem som bestämmer. Jag har väldigt mycket att bidra med mycket energi glädje och omtanke och just därför ska jag bli medlem på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bara positiva saker jag utvecklas för varje dag och lär mig av mina misstag. Jag kan självklart förbättra saker med min rp det kan man alltid men jag är seriös och målmedveten jag är för gammal för att sitta och lalla på ett tv spel jag kommer bidra med enormt mycket energi glädje och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på sina medmänniskor inte försöka trycka ner folk bara för att man själv vill vinna eller förnedra. Man ska alltid ha respekt oavsett inte bara tänka på sig själv.

Hur hittade du Unive? Försökte leta reda på bra servrar sedan hittade jag er. typ den ända riktigt stora och bästa svenska servern utan tvekan såklart jag vill vara en del av er!

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka