Accepterad piptommy | Ban överklagan [T4arget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piptommy

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198991549821

Ditt Hex-ID: 11000013d78257d (Hex)

Vad är din discord tagg? piptommy #2620

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 10 dagar men ni sa att jag bara skulle bli bannad i 3 och nu har det gått 6 dagar och är fortfarande bannad.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för emote abuse skulle gå in i en byggnad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot en regel för jag bara ville tetsa inte ens jag som kom på den ni borde ha bättre koll på alla inte bara en som testade som sagt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod utanför suzies och ville komma in i byggnaden för att kolla på ny import och har sett folk emota sig in i byggnaden när det är låst och testade och det funkade men rpade på att det var hål i dörren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ni sa 3 till mig i dc samtal sen bannar ni mig 10 dagar och nu har det gått 6 dagar. Jag står för mitt misstag kommer aldrig hända igen men att ni säger 3 sen bannar i 10 är faktiskt inte okej nånstans jag kräver att ni står för vad ni säger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid lärt mig av mina misstag genom att aldrig upprepa dem och ta lärdom av dem jag känner till unive mycket väl och reglerna men jag vet också att säger ni 3 dagar så är det så inte 10 dagar ni kan bättre än så och jag har lärt mig av mitt misstag kommer aldrig göra så igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i det bara vänta på att någon ska öppna eller bara gått därifrån och tänka en gång extra och jag är verkligen ledsen över detta men 10 dagar är väldigt hårt när ni säger 3. Jag kommer alltid göra annorlunda från och med nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket. Väldigt mycket och jag vill bli bättre och lyssnar på vad ni säger och sagt men 10 dagar är verkligen inte 3 vill bara kunna spela nu och jag kommer inte göra samma misstag igen det lovar jag ni vet att jag sköter mig egentligen och bidrar med god stämning det vet ni.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Jag kommer godkänna dig denna gången. Men jag vill inte se att du håller på med sånt här skit igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka