Inaktuell pippsssaaa_756. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pippsssaaa_756.

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? pippsssaaa_756. #0452

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Ma är att jag tycker det låter intressant att få kolla personers Ansökningar för att bli medlem på denna server. Jag tycker det låter som ett spännande uppdrag för mig pga Att jag har ett stort intresse i Unive och vill hjälpa nya spelare att bli medlem på servern då det är mycket roligare att spela då! Jag. Vill få medlems basen på Unive att bli så stor som möjligt genom att kolla på många ansökningar och göra mitt jobb så mycket jag kan. Jag tror detta skulle passa mig då det låter Väldigt Kul! Jag har även varit tidigare så det är inte ens bara att jag tror att dd är kul utan att jag vet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en driven person som kommer ha mitt jobb seriöst och arbeta mycket. Jag kommer svara på så många ansökningar jag kan varje dag och sträva efter att folk endast ska behöva vänta kort. Jag kommer Alltid kunna behandla alla med respekt och kunna ta kritik och alltid hålla alla handlingar som skrev proffesionella då att bli arg eller nåt Annat dålig aldrig löser situationen. Jag kommer kolla Alla ansökningar extremt noga och ge alla samma förutsättningar då nån annat inte hade varit snällt alls för någon. Jag kommer vara noggrann och inte stressa under någon som helst intervju utan alltid hålla ett lugn då jag ser det som Viktigt. Jag kommer även försöka sammarbeta på ett bra sätt med mina kollegor inom branschen!! Jag är även varit MA förut och vet hur branschen fungerar genom att jag kan hela intervjun du tar och exakt vilka steg du ska gå igenom innan du svarar på en ansökan Jag kommer även när jag har tid försöka kolla discordroller och hjälpa till med det så att folk kan få sina duscordroller snabbt och slipper vänta jätte länge på att få sin roll. Prio 1 är ju dock såklart att ta intervjuer och kolla ansökningar. Jag kommer även speca när jag inte har intervjuer eller ansökningar att ta flr att kunna hjälpa spelare med små buggar eller andra små problem!!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta alla människor med lika värde och respekt. Man ska behandla alla som man sjävl vill bli behandlad då detta är nån man kommer långt på. Är du sur och arg kommer du endast få missnöjda människor som du hat hjälpt och ingen kommer bli nöjd och glad i slutändan. Är du istället trevlig och allt annat som jag skrev så kommer du komma mycket längre då du får ett gott rykte och människor som kommer älska att få hjälp av dig och allt kommer bli positivt istället för negativit! Detta är det viktigaste jag tycker man ska tänka på!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer endast ta in seriösa medlemmar som vill spela med seriöst syfte på Unive och inte lalla. Märker jag att någon lallar i intervjun eller på ansökan kommer jag neka då lalliga spelare inte hör hemma på Unive. Endast seriösa spelare som är pålästa om regler mm ska få en plats som medlem på Unive anser jag.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att du som medlem ska ha åtminstone lite erfarenheter inom Rp för att du ska kunna veta lite om hur allt fungerar. Du ska även ha läst på om reglerna då det är A och O i branschen då en medlem som inte vet vad den gör inte hör hemma på servern. Jag tycker även att en medlem måste vara seriös och alltid ta det mesta på allvar och aldrig skoja bort saker då det inte är bra!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ett stort ansvar då jag är med i teamet som bestämmer om en viss person ska få bli medlem på Unive och kunna få tillgång till mycket mer inom rp:n än innan. Jag väljer liksom vilka jag vill godkänna och neka. Detta är ett stort ansvar som inte får missbrukas bara för att tex kah nekar en kille som jag inte gillar ig eller irl. Detta är maktmissbruk som inte är tillåtet så jag skulle säga att du har ganska mycket makt..

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser ut så att på vardagar kommer jag kunna kolla ansökningar när jag kommer hem från skolan tills kvällen. På höger kommer jag kunna vara desto mer aktiv då det inte är någon skola och jag kommer kunna ha tillgång till datorn mycket. Det gäller även lov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja det har jag men de är ingen stress.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss.. just nu rpar jag inte så mkt så jag kommer kunna sköta mkt arbete som Ma hela tiden om jag skulle bli godkänd

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka