Nekad Pipplarsson_0 | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pipplarsson_0

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Matteo

Vad är ditt discord namn? Pipplarsson#1271

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaki Nilsson han är 27 år gammal och född i Norrköping. Zaki Nilsson studerar just nu till att bli polis. Zaki har vilja bli polis sen många månader tillbaka. Men vi börjar prata om hans barndom istället. Zaki föddes 1995 den 19 november. Zaki hade de tufft i början då han mamma dog när Zaki var runt 2-3 år gammal. Så han hade de svårt men bara en förälder. Och hans pappa hade inte så mycket pengar eftersom han var arbetslös. Så Zaki´s pappa hade de tufft men att kunna betala hyror och sånt. Men de gick han skaffade sig ett jobb och började jobb förfullt för att Zaki ska må så bra som möjligt. Och de har gått bra ett par år. Zaki fick många vänner i skolan och bra betyg. Men sen så när Zaki var ungefär 23 år så hände de en sak med hans pappa. Han fick cancer och klarade sig inte tyvär. Så Zaki hade de tufft han var tvungen att skaffa jobb för att få pengar så han kan betala sina hyror. De har gått bra han har skaffat sig lite pengar och ett jobb. Men nu är vi här 27 år gammal och studerar till att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå. De innebär att jag inte kommer att lalla på servern och bryta mot några reglerna jag vill serverns bästa! Jag kommer även rapportera saker till staffsen ifall jag ser nåt som är på tok. Jag kommer även försöka göra så roliga scenarion som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär t.ex att jag och en annan grabb har en skottlossning säger vi. Och sen vinner jag hela tiden för att jag är bra på att skjuta och jag vill ha vapen och pengar. De handlar inte bara om att vinna! Båda parterna ska ha de roligt. Det innebär att jag inte hela tiden måste vinna. Om jag förlorar då får jag ta de de handlar inte bara om att vinna hela tiden. Båda parterna ska ha de roligt och man måste inte vinna hela tiden!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random death match, man dödar någon utan ett bakligande scenario. VDM = vehicle death match, man använder sitt fordon som ett vapen. Sunt för nuft = man ska tänka realistiskt. Sen finns powergaming, fear rp, copbait, meta osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit medlems ansvarig här förut så jag har mycke erfarenheter inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju
Du har 48h på dig att ta din intervju.
Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid!
ansök igen om 24h.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka