Nekad Pippikin1 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pippikin1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? pippikin

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hans Ohlsson. 47 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tyst, Stel, Oförsiktig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Jag brukar oftast komma på sånt mitt i ett scenario. Men jag kommer såklart att gå efter personligheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Inte så mycket men taxi och lite sånt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förstå andra parten i ett argument

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Inte vad jag minns. Jag är ny till servern men en så länge ser det ut som att jag kommer att stanna på servern länge

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Igen racism, nazism, eller något toagit xic. Man måste visa respekt till varandra. Fearrp: Man måste roll spela I alla situationer, ett exempel för fearrp är att om man är i en hostage situation så ska man inte bara springa eller försöka slå ner personen som har ten hostage. Utan man ska roll spela med situationen som att vara rädd och göra de som de säger. RDM: random deathmatch. Att man dödar helt random utan anledning VDM: Vehicle death match, samma som RDM fast i fordon ungefär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem tidigare men mitt discord konto vart hackat och kan inte komma in på discorden eller unive.se sidan. Användarnamnet på den discorden e något med pippikin också

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Nekad ansökan
Anledning: Utveckla samtliga punkter: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka