- Meddelanden
- 395
- Reaction score
- 534
Vad är ditt namn i verkligheten? Matteo
Ditt discordnamn: Pipplarsson#1271
Ange ditt födelsedatum 19 November 2009
Varför ska just du bli staff? Jo jag skulle vilja bli staff får att jag kommer bidra med nåt annat som inte alla har jag kommer ju hålla koll mycket på både servern discorden och forumet och jag kommer ta återgärder på dem som inte kan reglerna och som missköter rpn jag vill att dem som kan reglerna ska få vara på denna server i gentligen ska alla som vill vara på denna server men de jag tycker är att man ska kunna alla grundregler så man kan serverns regler för jag ser ju att de är jätte många som lallar på servern och jag kan inte göra nånting så jag kommer ju hjälpa mycket där. Jag kommer ju vara så trevlig som möjligt jag kommer ju inte gå och banna nån och sen kommer den support tex och börjar fråga och sånt skulle jag inte då börja skrika på den personen och sånt jag skulle ju säga vad den har gjort för fel och att jag har klipp på de, jag kommer alltid klippa innan jag bannar nån eftersom de måste ju man typ ha så dem tar de vidare till mod eller nåt och sen jag inte har klipp så jag kommer ju alltid klippa när jag bannar och sånt. Jag kommer ju bidra med mycket som staff jag kommer ju hjälpa er staffs så mycket jag kan och hålla koll på servern discorden och forumet, Och om jag blir support ansvarig så kommer jag ta myccket folk som sitter i support för jag märker att de är mycket som sitter i support och jag kommer ta dem så fort jag har tid. Och om nå staff behöver hjälp och jag kan de kommer jag säga och sånt vad den behöver hjälp med somsakt jag är snäll trevlig och omtänksam jag kommer hjälpa alla på servern som behöver hjälp och om jag kan de jag ska göra allt för att unive ska bli än bättre plats!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara så aktiv som möjligt och dem är tiderna kommer jag försöka att följa när jag inte har nåt annat att göra Jag kommer ta pausen i mellan och lite sånt.
Måndag - 10:00 - 00:00
Tisdag - 10:00 - 00:00
Onsdag - 11:00 - 01:00
Torsdag - 10:00 - 01:00
Fredag - 11:00 - 02:00
Lördag - 11:00 - 02:00
Söndag - 11:00 - 02:00
Hur länge har du spelat på Unive? Ett halv år kanske lite mer. Har ingen anning.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Asså jag har ju inte varit staff tidigare men jag kan ju lite commands:
/noclip "du är onsynlig och du flygger runt och kan kolla Personer"
/sqlban "id" "tid" "anledning" du bannar folk
/sqlbanoffline "hexid" "anledning" du bannar personer som e offline
/sqlunban "hexid" "anledning" unbannar folk
/svban "id" "tid" "anledning" du bannar folk fast i 60 min
/kick "id" "anledning" du kickar folk från servern
/spec "id" då specar man den personen
/specoff "man slutar speca
/Bring "id" du tar nån till dig
/goto "id" man drar sig till en person
/dv " du tar bort en bil"
/revive "id" du revar en person som kanske dog av misstag
/Freeze "id" du gör Personer så dem står stilla
/unfreeze "id" du tar bort så dem kan röra sig igen
/Pm "id" du skickar till en person ig
/tpm "man tar sig till waypointen som man satt på kartan
/skin "id" man ger så personen kan byta kläder
/who "id" man kolla vad den har för roller tex medlem
/Givecash "id" man ger en person pengar
/giveitem "id" man ger personer nåt
/addkey "keyname" man gör nycklarom dem är slut tex
/announce Man skriver i ooc chat så alla spelare ser de
/setjob "id" man ger en spelare ett jobb
/sc man skriver i staff chaten
/sv man skriver i sv chaten
/toggelid man ser allas id
/toggelname man ser allas steam namn
/setperms "id" du ger nån typ sv
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation ansvarig just nu.
Ditt discordnamn: Pipplarsson#1271
Ange ditt födelsedatum 19 November 2009
Varför ska just du bli staff? Jo jag skulle vilja bli staff får att jag kommer bidra med nåt annat som inte alla har jag kommer ju hålla koll mycket på både servern discorden och forumet och jag kommer ta återgärder på dem som inte kan reglerna och som missköter rpn jag vill att dem som kan reglerna ska få vara på denna server i gentligen ska alla som vill vara på denna server men de jag tycker är att man ska kunna alla grundregler så man kan serverns regler för jag ser ju att de är jätte många som lallar på servern och jag kan inte göra nånting så jag kommer ju hjälpa mycket där. Jag kommer ju vara så trevlig som möjligt jag kommer ju inte gå och banna nån och sen kommer den support tex och börjar fråga och sånt skulle jag inte då börja skrika på den personen och sånt jag skulle ju säga vad den har gjort för fel och att jag har klipp på de, jag kommer alltid klippa innan jag bannar nån eftersom de måste ju man typ ha så dem tar de vidare till mod eller nåt och sen jag inte har klipp så jag kommer ju alltid klippa när jag bannar och sånt. Jag kommer ju bidra med mycket som staff jag kommer ju hjälpa er staffs så mycket jag kan och hålla koll på servern discorden och forumet, Och om jag blir support ansvarig så kommer jag ta myccket folk som sitter i support för jag märker att de är mycket som sitter i support och jag kommer ta dem så fort jag har tid. Och om nå staff behöver hjälp och jag kan de kommer jag säga och sånt vad den behöver hjälp med somsakt jag är snäll trevlig och omtänksam jag kommer hjälpa alla på servern som behöver hjälp och om jag kan de jag ska göra allt för att unive ska bli än bättre plats!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara så aktiv som möjligt och dem är tiderna kommer jag försöka att följa när jag inte har nåt annat att göra Jag kommer ta pausen i mellan och lite sånt.
Måndag - 10:00 - 00:00
Tisdag - 10:00 - 00:00
Onsdag - 11:00 - 01:00
Torsdag - 10:00 - 01:00
Fredag - 11:00 - 02:00
Lördag - 11:00 - 02:00
Söndag - 11:00 - 02:00
Hur länge har du spelat på Unive? Ett halv år kanske lite mer. Har ingen anning.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Asså jag har ju inte varit staff tidigare men jag kan ju lite commands:
/noclip "du är onsynlig och du flygger runt och kan kolla Personer"
/sqlban "id" "tid" "anledning" du bannar folk
/sqlbanoffline "hexid" "anledning" du bannar personer som e offline
/sqlunban "hexid" "anledning" unbannar folk
/svban "id" "tid" "anledning" du bannar folk fast i 60 min
/kick "id" "anledning" du kickar folk från servern
/spec "id" då specar man den personen
/specoff "man slutar speca
/Bring "id" du tar nån till dig
/goto "id" man drar sig till en person
/dv " du tar bort en bil"
/revive "id" du revar en person som kanske dog av misstag
/Freeze "id" du gör Personer så dem står stilla
/unfreeze "id" du tar bort så dem kan röra sig igen
/Pm "id" du skickar till en person ig
/tpm "man tar sig till waypointen som man satt på kartan
/skin "id" man ger så personen kan byta kläder
/who "id" man kolla vad den har för roller tex medlem
/Givecash "id" man ger en person pengar
/giveitem "id" man ger personer nåt
/addkey "keyname" man gör nycklarom dem är slut tex
/announce Man skriver i ooc chat så alla spelare ser de
/setjob "id" man ger en spelare ett jobb
/sc man skriver i staff chaten
/sv man skriver i sv chaten
/toggelid man ser allas id
/toggelname man ser allas steam namn
/setperms "id" du ger nån typ sv
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation ansvarig just nu.