Nekad Pipp | Ansökan till Servervakt [isacc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pipplarsson_0

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Matteo

Vad heter du på discord? Pipplarsson#1271

Ange ditt födelsedatum 19 November 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer vara inne så ofta jag kan och dem här kommer jag följa och jag kommer att pausen:

Måndag - 10:00 - 00:00
Tisdag - 10:00 - 00:00
Onsdag - 11:00 - 01:00
Torsdag - 10:00 - 01:00
Fredag - 11:00 - 02:00
Lördag - 11:00 - 02:00
Söndag - 11:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte exakt men typ lite mindre ett halv år.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej se men typ 5 gånger av 1 missförstånd men de har varit typ bara 60 min inte så jätte grova lixom och de var i början när jag börja på unive och jag kan ju alla regler nu och jag kommer inte göra nåt fel och de är jag medveten om!

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en som vaktar servern och rpar sammtidigt, dem håller ju koll om nån t.ex powergmar eller nåt sånt men dem åker ju lixom inte till de är kaos bara för att typ banna eller kicka dem rpar och om de kommer nåt i vägen då kan ju dem typ banan eller kicka men dem åker inte till alla problem t.ex till piren för att man vet att alla lallar där då åker man inte bara ditt för att banna dem de får staffsen göra. Men en servervakt är en som hjälper staffsen på ett annorlunda sett servervakter kan inte flygga och de kan staffsen göra lite sånt servervakter går bara och rpar och sen om de kommer nåt i vägen som göra ett regelbrott eller sånt du kan man ju lägga en banna eller en kick på han. En person som vaktar servern samt rpar.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag kommer ju hjälpa mycket på servern staffsen har ju mycket att göra då kan ju vi servervakter hjälpa dem så dem får mindre att göra de är jätte tråkigt när folk lallar och bryter mot regelbrott de är många som gör och de är inte kul och då kan inte staffsen göra allt då kan vi servervakter hjälpa och banna eller till och med ta återgärder och ta de vidare. Och jag kommer hjälpa så mycket jag kan med att banna folk som gör fel som man inte får göra och de är dåligt att de finns spelare som gör så men men de kan inte ni göra så mycket åt de är doms val och om dem vill bli p-bannad eller bara bannad, så servervakt finns där för staffs för att hjälpa servern med alla som gör fel!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska alltid stå som en förebild för många på servern man ska vara positiv de kan vara rätt så viktigt men ska inte vara negativ och ha dåliga tankar, bryt inte heller mot regler eller abusar sitt arbete de kan vara dålig och de kan man få indragen sv. Man ska oxå vara snäll så inte vara dryg mot alla heller man ska vara omtänksam och lite sånt och de kan vara bra för att bli en förebild.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Man ska inte absua eller va korrupt som sv de är en jätte dålig och då kommer man ju indragen servervakt. men t.ex absue kan man göra mycket på t.ex emoteabsue och om man är polis tacklingabsue finns mycket att göra och de är absolut inte tillåtet, korruption är när man använder sina perms för att göra så du går plus eller dina pollare. Om man gör nått av de här så kommer man ju få indragen sv och kanske medlem och bli bannad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka