Accepterad Pip075 | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pip075

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bitch-Ender/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Gandalf#5213

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Blubberson och jag är intresserad av bilar, jag ska bli kriminell på grund av jag är intresserad av street races, när jag var liten så växte jag upp med min pappa som var streetracer, han var en av de bästa och vann väldigt många streetraces. En gång när han tävlade så på nåt sätt så hade polisen fått information om att tävlingen skulle ske och var redo så när alla tävlande stod redo att köra så kom polisen och invaderade stället, i ett försök att rymma så krockade min pappa med en polis och han började snurra flera varv och han fastnade upp och ner och när han försökte ta sig ut så började bilen brinna tillslut så exploderade bilen. Jag såg allt hända och efter det så var jag helt ensam, som tur är så hjälpte min pappas vänner mig att överleva och de har lärt mig att köra bil och mitt mål är att en gång bli en lika duktig street race förare som min pappa, och sedan den händelsen har jag hatat polisen och har ägnat min tid till kriminella akter. Jag är nu 23 år gammal och har inte kontakt med så många vänner men ska försöka skaffa nya vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med att vara en trevlig spelare på eran rp server och kommer att försöka göra det så roligt för alla omkring mig att spela på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar som en bra server med en motiverad och dedikerad staff, en stor spelarbas och en bra gjord server med mycket olika saker att göra.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade servern till mig och frågade om jag ville spela på den med han.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att bli street racer, jag vill ha flera bilar och pimpa de och köra mycket bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bra street racer och att ha kul. Annars så har jag inte riktigt nåt särskilt mål utan jag vill bara rpa för det är roligt och träffa annat trevligt folk o.s.v.w

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka