Accepterad Piotr.17 | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piotr.17

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198295902889

Vad är ditt namn i verkligheten? Piotr

Vad är ditt discord namn? Pjåma#3976

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Peter Klas Hansen heter min karaktär. Peter är 20 år och är en av dom 3 trilingarna som tagit sig stadet för att bybörja ett liv. Ett nytt som bil mekaniker eftersom dom alla 3 har stort intresse för bilar och har även jobbat som mekaniker innan dom fick sparken för att dom håll på med illegal aktivitet om streetracing med gamla klassiska bilar som chevy Nova och Ford Mustang. Alla tre lever för adrelinanskicken och tar stora rikser i sitt liv som kan resultera i alvarliga skador. Peter är en rolig kille med bra humor men han har stora agretions problem. Peter tar medeciner och håller på att komma över detta problem men det finns tillfällen som inte ens medeciner som kan stoppa han.

Peter har fått sitt stora intresse från sin far som tyvärr eller kanske inte tyvärr inte finns mer på denna planet. Han var ensam stående far eftersom deras mamma hade lämnat dom för en rik snubbe från Cuba. Dem levde ett ganska medelmåttit liv förutom att dom blev slagna av farsan. Farsan föll i depresion och såg alkohol som medecinen till det. Han var full nästan varje och slog dom mer och mer. Tillslut bestämde sig brosorna att detta skulle ta ett slut så vid 17 års att dom skulle flytta. Det var det dom gjorde dom arbetade 3 år på en mekverstand innan dom fick sparken för illegal street racing som nänmt tidigare. När dom fick sparken bestämde dom sig att flytta till Unive staden där dom hört att det finns mycket jobb och sköna människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en rolig kille med ganska bra humor skulle jag säga. Jag håller en skön rp stämning och kan tillverka bra scenarion och scenarion som är så utvecklade som det bara går.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har hört att det är bra RP på denna servern så varför inte. Det är också många aktiva spelare det tycker jag är kul.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha en så rolig stund som möjligt. Att bara kunna chilla snacka med nya människor. Vill också skapa så utvecklande och unika scenarion som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka