Accepterad Piotor Svensson | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? Piotor Svensson#2955

Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Piotor Svensson #2955

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en grabb som heter Piotor Svensson och har nyss kommit tillbaks efter en 20 dagars flygbiljett till malljorca.
Piotor har haft en rolig och efterbliven uppväxt då hans pappa alltid va full och gjorde helt korkade grejer och därmed så skrattade alltid piotor åt sådäna grejer då han inte förstod allvaret. Mamman lämnade piotor och pappan redan när piotor var 2 år gammal! Piotor är uppväxt i ryssland och kan hela moskva utan problem. Piotor har en flytandes svensk dialekt eftersdom att piotor blev bort adopterad redan vid 4 års ålder! Piotor är 20 år gammal och ska försöka satsa på den kriminella vägen!

Varför ska just du bli whitelistad? För jag 'r väldigt omtyckt i självaste unive communityt och könner att RPn är rätt spel för mig!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kommer bidra med roliga scenarion och jag vet vart ribban går när det kommer till scenarion! Jag är också väldigt bra på att hålla en hög och stadig RP nivå och alltid utgå ifrån regeln suntförnuft!

Hur hittade du Unive? Kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få kunna hitta nya vänner och få bidra med roliga scenarion!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka