Nekad Piotor Svensson | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Aston

Vad heter du på discord? Piotor Svensson#2955

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 500+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag älskar att ha en chefsposition och ta intervjuer och utveckla en av stadens viktigaste jobb. Jag vill också bli chef för att jag älskar att hålla på med bilar IG och irl så kör jag cross och mekar med den ofta. Jag vill också bli chef där för att fixa ekonomin så bra som möjligt. Dessto bättre ekonomi dessto bättre löner får de anställda. Jag märker också att det är en massa okunniga personer inom jobbet och det vill jag verkligen ändra på! Jag kommer be folk skriva i en reception på twitter så jag ser hur mina anställda kommer att jobba och hur ofta! jag vill också bli chef där för att kunna hjälpa folk som nyss skaffat Wl men har inget jobb. Jag älskar att spela på denna server och hade älskat att få bli chef på mekonomen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som erfaren på mekonomen innan och kör cross IRL så jag kan mycket om bilar IG och IRL. Jag har varit chef på mekonomen men jag blev av med den positionen pga av ett dumt misstag. När jag vart chef på mekonomen så var vi lätt bäst på ett långt tag, Vi hade jättemånga kunder jättemånga som tig larm också. I kassan gick vi upp minst 2m per dag.

Berskiv din karaktär? Piotor Svensson är en man på 30 års ålder. Han diggar att hålla på med bilar och att träffa nytt folk. Piotor Svensson tycker att det är bra att känna väldigt många personer eftersom det ger han flera olika perspektiv på vad folk tycker. Hans uppväxt var helt normal, han bodde i en relativt rik familj, det gick bra för han i skolan och han hade många vänner. Han var den lite knubbiga ungen i tonåren, men han sa alltid att det går bort när han växer. Efter gymnasiet bestämde Piotor Svensson sig för att gå lumpen, han började träna och fick bort allt fett och blev i hyfsat bra form. I lumpen träffade han Adam Billing, adam och Piotor Svensson hade svårt för varandra i början, båda ville alltid vara bättre än den andra. Men med tiden lärde de sig känna varandra och blev väldigt goda vänner. Efter lumpen gick de skilda vägar, Piotor Svensson bestämde sig för att gå universitetet och efter det blev han civilingenjör. Vid ungefär 28 års ålder blev han av med sin stuga eftersom grannen hade glömt spisen på. Han hade försäkring så när det kom till det ekonomiska var det inga problem. Hassan började fundera på var han skulle flytta, han bestämde sig för att ringa upp Adam och be om råd. Adam tipsade om ett ledigt hus några kvarter bort från vart han bor. Just nu bor han hemma hos sin morsa i Stockholm, men vill så snart som möjligt göra sig redo och ta ett flyg dit. Han har jobbat stenhårt de senaste månaderna för att få ihop de pengar som behövs, han har dessutom gjort lite research om kvarteret och om huset och han anser att det ser bra ut.
Piotor Svensson är extremt positiv, han anser att det alltid finns ljus i slutet av tunneln. Piotor Svensson är hypokondriker vilket innebär att han alltid överreagerar när han har fått en liten symptom, särskilt nu i corona-tider. Piotor Svensson är 187 cm lång, han är dessutom vältränad nu efter lumpen. Piotor Svensson värsta Fobi är nålar, han hatar att ta blodprov, sprutor och andra saker som har med sjukvården att göra. Piotor Svensson har en liten fobi för höjder, han blir lite skraj när han är högt upp men han föredrar att inte visa det. Piotor Svensson vill alltid vara på den säkra sidan, han tycker att det är det bästa att göra i majoriteten av situationer. Han är den personen som skulle köpa 2 par hörlurar så att man garanterar att någon av de fungerar. Det negativa med Piotor Svensson är att han alltid tycker att hans åsikt är den bättre än andras och han är väldigt svår att ändra. Om han har bestämt sig för något, då blir det gjort, vilket också kan vara en positiv sak. Piotor Svensson har lite av ett ärthuvud, det är väldigt runt och litet. Han är blond och gillar alltid att ha lite hårgele i håret. Han har inga glasögon eller linser, men han föredrar alltid att bära solglasögon bara för stilens skull. Hassan gillar Mjukisbyxor kombinerat med T-shirts. Han bär bara jeans ifall han ska på arbetsintervju eller på något annat viktigt. Han har ett par blåa adidas joggingskor på köpet. Piotor Svensson väger cirka 90 kilo och har XL i storlek, både på tröjor och byxor. Han är blå ögon och ett vältrimmat skägg. Piotor Svensson gillar att vara fräsch, han fokuserar mycket på hur han luktar och hans andedräkt.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag:15:00-00:00

Tisdag:15:00-00:00

Onsdag:15:00-00:00

Torsdag:15:00-00:00

Fredag:15:00-00:00

Lördag:10:30-02:50

Söndag:10:30-02:50

Jaag är också ute minst en timme per dag och så måste jag också äta osv.

Planerar att stanna minst 1 månad som chef.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka