Piotor Svensson | Ansökan till Support[VIble]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad heter du på discord? Aston-_-#6614

Ange ditt födelsedatum 29 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar:15:00-00:00
Tisdagar:16:00-00:00
Onsdagar:15:00-00:00
Torsdagar:16:00-00:00
Fredagar:16:00-02:00
Lördagar:12:00-02:00
Söndagar:12:00-02:00

Berätta om dig själv Jag heter Aston och jag är 14år, Jag är väldigt mogen för min ålder. På min fritid brukar jag träna och spela på multistaden. Jag är en väldigt snäll person som gör allt för att hjälpa folk som behöver hjälp. Jag är också väldigt förstående. Min hobby utanför datan är att vara med kompisar och spela lite fotboll då och då.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff så kommer jag försöka få bort allt lall på servern vi har just nu, Spelar antalet ökades för inte så länge sedan, Det innebär med mycket nya folk med mycket lall och skitig rp nivå. Jag kommer ta mycket support ärenden och hjälpa till mycket med servern. Jag kommer att hjälpa nykomlingar till staden så att de inte tycker att servern är tråkig, utan att jag vill försöka få in de i rollspelet. Jag kommer också se till så att de inte är grejer som t:ex Jävla bög eller jävla 10 åring osv alltså ingen mobbning på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Ett par månader nu.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill förbättra RPn på servern och hjälpa folk inom support ärenden. Jag kommer också att vara mycket aktiv inom support ärenden. Jag kommer jobba mycket som staff på servern jag kommer spectatea mycket runt om servern för att se till att inget dåligt händer. Jag kommer försöka att gwe folk en varning innan de blir bannade alltså inte att bara banna dem utan att säga något. Jag kommer också skapa en klädstil där jag ser ut som en newbie och va undercover och försöka ta fast folk som inte kan rpa bra. Jag vill alltså bli support för att hjälpa mycket på servern!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För att just nu är servern inte på en så bra rp nivå. Jag kommer försöka höja den och göra multistaden till en ännu roligare server. Jag kommer att banna folk som inte hör till på Unive. Jag kommer också vara väldigt tydlig med mina varningar och om de inte följs så blir det ban på en rimlig tid. Jag kommer alltså att höja rp nivån och göra Unive till en bättre plats.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit admin på XR-RP men då den stängdes ner pga av någon hacking attack. Det var runt 50 personer som var online på servern varje dag om inte mer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt goda. Här är de jag kan:

/noclip
/setjob
/kick
/sqlban
/sqlunban
/bring
/tpm
/goto (id)
/dv
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag lärde mig mycket på den andra servern. Jag vill också lära mig mer!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan just nu men om jag gjorde så hade jag ägnat all min tid på just unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kan ha råkat skriva multistaden på vissa ställen men jag menar Unive.

+Rep han har varit support förut och förtjänar att vara det igen!

Tillbaka