Accepterad Piotor Svensson | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2006

Vad heter du på discord? Barberian #2955

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:13:00-23:00
Tisdag:13:00-23:00
Onsdag:13:00-23:00
Torsdag:13:00-23:00
Fredag:13:00-23:00
Helger:13:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Snart ett halvår

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt kommer jag att försöka förbättra servern med att häjlpa till med dessa småsaker som t:ex dva bilar som står mitt i vägen. En stor del inom vårt servervakt arbete är ju såklart att alltid hålla en hög RP nivå vi servervakter ska alltid hålla ett öga uppe för alla typer av regelbrott som händer runt om oss, om vi ser en person t:ex skrika N-ordet vid sjukhuset ska vi självklart sv-banna han och sedan hoppa support för att förlänga avstägningen. Jag kommer också försöka underlätta för era staffs!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag ser alldeles för mycket lall osv. För mycket Failrp, Powergaming, FearRp, Rdm och VDM. Sådänt vill jag får bort och det som gör mig mest att vilja bli servervakt är att jag ska kunna gå runt som ett flint och se om folk rdmar mig osv. Jag är också boss över ett kriminellt gäng, då jag ser folk dagligen som itne kan rpa eller missbrukar serverns regler, jag skickar alltid reports men det bli ingenting av personen, Jag kommer därmed banna personen sedan hoppa support sedan förlänga bannen och förbättra rp nivån :)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Denna server kommer bli upphöjd en liten bit angående RP nivån då jag könner att jag somsagt ser så himla mycket skit RP, SÅnna där folk kommer bannas på direkten! Jag är också gäng boss över Black Spades, Jag ser så himla många kriminella som inte kan rpa! Under scenarion skall ingen revivas kickas eller bannas allt tas i support efter scenariot men jag ser ibland folk som är icke medlem eller inte kriminell då sv bannar jag han :)

Varför ska just du bli servervakt? För jag har stor kundskap inom staff arbete då jag vart support innan på denna server! Jag kan alla regler jag är mogen för min ålder och kommer underlätta för alla staffs!

Varför vill du bli servervakt? För att jag ser alldeles för mycket lall osv. För mycket Failrp, Powergaming, FearRp, Rdm och VDM. Sådänt vill jag får bort och det som gör mig mest att vilja bli servervakt är att jag ska kunna gå runt som ett flint och se om folk rdmar mig osv. Jag är också boss över ett kriminellt gäng, då jag ser folk dagligen som itne kan rpa eller missbrukar serverns regler, jag skickar alltid reports men det bli ingenting av personen, Jag kommer därmed banna personen sedan hoppa support sedan förlänga bannen och förbättra rp nivån :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /SvBan (Bannar i 30 min går att förlänga) /Kick (Man sparkar ut en spelare från servern men spelaren får en till chans och kan connecta direkt igen) /toggleid Man ser spelares Spelar ID och det används för att kicka banna reviva och allt. revive (återupplivar en person) -----> En revive skall bara användas utav när personen har blivit dödad felaktigt.

Är du whitelistad på serven? Stämmer bra.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har vart bannad 2 gånger innan men båda de fallen är onödiga och bara korkat av mig. Det första är när jag kommenterar att en grabb blir bannad för lall jag säger *Där fick han en biljett* och det andra är när jag säger *muskel tab och sen starta om* det var väldigt onödigt av mig!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka