Nekad PIOS231313 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PIOS231313

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade vart i en skottlossning och då så väntadade jag ett tag så sedan så orkade jag inte vänta längre så jag cloggade och några timmar senare hade jag fått en massa notiser i discorfd och hade indragna roller och allt och när jag skulle in på fivem så var jag bannad i 30 dagar då var jag riktigt arg och även ångrade mig redan, Men dum som jag var så lade jag upp ett fivem montage vilket var riktigt dumt sen vart jag bannad och sen dess har jag inte spelat,

Tar du ansvar för det som hände? Ja det är klart och har nu varit bannad i lite mer en 1 och ett halvt år så ja jag har mognat mycket och tänkt igenom mitt misstag

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte göra montage och att även respawna och inte clogga när jag väl är död har vart bannad ett tag och hunnit tänkt igenom detta väldigt mycket

Varför ska vi ge dig en till chans? Därför att ni ska ge mig en till chans är för att jag har tänkt igenom denna bann väldigt mycket och lärt mig av mitt misstag och att de inte kommer ske igen något utav detta och att det var väldigt väldigt länge sen jag faktiskt blev bannad och har som sagt hunnitn tänka på vaför jag blev bannad och kunnat lärt mig av mina misstag

Har du bevis som stödjer din överklagan? Har inga

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

aa hur köper jag mig unbann och får jag unbann från allt då discord serverb oxå

aa hur köper jag mig unbann och får jag unbann från allt då discord serverb oxå
kontakta mig pm toris_ och ja det får du

@PIOS231313 ska du ha erbjudandet eller ska vi stänga?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka