Nekad Piongchang | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piongchang

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Burree (jag har vit svart profilbild)

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har aldrig bott själv förut. Han har växt upp med sin familj i södra sydkorea tillsammans med farsa morsa o 5 bröder. Korea kriget har gjort att han inte ha kunnat bygga upp sitt liv i Syd Korea. Nu när han fyller 18 ska han flytta hemifrån. Här har han fått råd att flytta till Unive då han har hört att många som flyttar hemifrån flyttar hit. Här ska han bli polis då han har stort intresse av att hålla sitt hem säkert. Han kommer gå och skaffa körkort, börja skaffa sig något litet lätt jobb som Postnord för att sedan börja plugga till Polis. När han har pluggat färdigt och kommit in i polisyrket så kommer han tillsammans med hans kollegor åka runt i Unive och se till att gatorna är säkra. Detta kommer bli en väldigt intressant färd, allt kan hända. Kanske hamnar han i fel vängrupp och börjar med ohyffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat väldigt länge på FiveM och vet mycket inom speciellt sunt förnuft. Jag kommer se till att löra ut bra rp till folk som är nya inom FiveM. Jag vill se andra lyckas, samtidigt som vi har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha sympati och låta andra vinna för att det ska bli roligt för alla och för att få fungerande rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, random death match, vehicle death match, power gaming, sunt förnuft (grund regeln)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, 1500 timmar FiveM (min första server va Multistaden, aka gamla Unive)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt erfaren. Jag vill även tillägga att detta är kopia av min gamla ansökan (förra blev nekad för jag inte va med i eran discord)

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen 10/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka