Nekad Pinnocoi | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pinnocoi

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194455171

Ditt Hex-ID: 110000149903c83

Vad är din discord tagg? Elvin#7091

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Bosse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde jag inte hade någon anledning när inte dom har varit där sen början utan kom ditt när jag sa orden jag sa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade som vanligt på meko och fixade bilar därefter satt en av mina kollega och hjälpte en kille med sin bil och då såg jag vem killen va och ska gå in i detalj snart på vem, därefter när han körde iväg skrek jag bara massa ord som kom in i mitt huvud och ja där blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kanske sa lite för grova ord men jag hade mina anledningar, killen jag sa de till var en kille som kom in och bara körde ut direkt därefter utan att ens fixa sin bil, så jag frågade han behöver du hjälp. Han svarade att han pratade spanska så jag sa till honom seniorita. Han svarade aggressivt käften med dig. Min gubbe i servern blir arg snabbt vilket triggade igång de så jag sa till honom hållkäften du mannen och sa till honom att dra därifrån. Jag fortsatte med jobbet tills jag såg han tillbaka och denna gången jag försökte va snäll mot han, men jag skojar inte han började fortsätta med att va jobbig och jag berättade till han du började de så vad vill du. Därefter fortsatte jag igen men sen såg jag att han skulle dra så jag hörde att han jobbade på polisen så jag började skrika FTP, för att min gubbe har haft en historia med polisen. Sen kanske råkade jag skrika lite för grova ord vilket jag kan erkänna var grova men ja jag blev bannad direkt efter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Krim utan krim, jag plockade droger eftersom jag inte visste att man inte fick för att stället var bokstavligen typ offentligt men hade inga tankar av att sälja de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske borde inte har varit lika aggressiv som jag var men de är RP för en anledning min gubbe har aggressions problem de är saken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka kanske hålla koll på de jag säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka