Accepterad pinnenlucky | Ban Överklagan (JONTESM)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pinnenlucky

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199826486081/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016f3c4341

Vad är din discord tagg? pinnenlucky

Vem var det som bannade dig? jontesm

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-24 194344.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte rpade på när det döda mig och jag skulle va 12 timmars död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det kidnappa mig från mitt egna område och sedan sköt det mig när jag va framme vid aztekas källare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej, för jag tycker att det inte va okej att ett annat gäng ska ta mig på mitt egna område och sedan köra ner mig till ett anats gäng hus det sa att det inte skulle döda mig eller något det sa att det skulle prata med mig. Fast så va det inte när jag va framme vid aztekas så höll det tabbar mot mig och gick ner till en källare och sedan tvingar mig att jag ska ta av mig kläderna. Jag sa nej men då sa staff att jag måste rpa för att det höll tabbar på mig så jag tog av mig tills jag va naken och sedan så tog det en bild på mig och la ut den på instagram. Sen så svetsar det på mig och det bara sa varför jag inte får ont och då va det för att jag försökte få tagg i staff och sedan så rpa jag på att jag fick ont. Sedan så tvingar det mig och säga att aztekas äger mig men det vägrade jag och då sköt det mig på bena och säger att jag inte är död att det undrade varför jag va medvetslös och sedan så gick det och jag blev ju avstängd först för fearrp och den blev jag av med då det gjorde fel. sedan va jag på sjukhuset och tog vård för det sköt mig på bena och spelar på den karaktären och sedan blir jag avstängd från unive för NLR då det ej va det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här 5 gånger förut dom 2 första gångerna va min bror som hade blivit bannad så det är ej mina.

Jag har själv blivit bannad 3 gånger tidigare då en gång va ogiltig då det banna mig för det sa att vi fölg i bergen fast vi gjorde ej det så det gjorde det fel. andra gången va för META och det erkände jag och jag väntade ut min ban då jag tyckte själv att jag gjorde det. 3 gången va också en ogildig ban då det sa att jag fearrp fast jag inte gjorde det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rpat på att det hade dödat mig fast det sa själv att det ej gjorde det och skulle ha väntat i 12 timmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig och jag kommer rpa på det som det failrp på då jag börjar få nog av det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta den tid det tar för jag börjar bli glad här då jag inte vill ha bråk med er <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka