Accepterad pinnenlucky | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pinnenlucky

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199826486081/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016f3c4341

Vad är din discord tagg? pinnenlucky

Vem var det som bannade dig? grukludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-23 164724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det litar på axtecas och inte på oss så bara för att jag inte visade rädsla och att jag satte mig i väntrum för att ville prata med staff så började ju det svetsa på mig och det tror att jag inte fick ont och sen rpa jag på att jag fick ont senn blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i ett totyrrum

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det va en felaktig ban för los blancos tog mig på mitt egna område och åkte hela vägen till aztecas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här 3 gånger tror jkag tidigare men det va andra saker jag ej vet något om nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara rpa på att det får göra frp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag men börjar få sykbrut på aztecas när det får frpa hur myckjet det vill

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta den tid det tar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka