pinnenlucky | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pinnenlucky

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Andersson

Ditt discordnamn: pinnenlucky

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff då jag är mogen nog och att jag är rättvis, snäll och vill att alla ska ha roligt när man pratar med det. Jag vet också hur man är staff då jag har ägt några egna servar och har varit mod på väldigt många.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rp då det ej kör realistisk och det skjuter och skjuter fast man ej gör det i verkligheten. Det rånar folk 24/7 man hinner inte göra något innan man dör. Det rånar och sedan skjuter dom så att man dör och sedan dumpar dom i havet.

Sen detta med jobb rp tycker att det ska bli mer hårdare regler inom detta då det är många poliser och sjukvårdare som är korrupta då poliser låter folk gå när man har tex rånat någon och sjukvården skiter i om man skjuter mot det andra då det hjälper folk hela tiden när det dödar varandra.

Sen också med när man gör rån jag tycker att ni borde skriva ut när man kan göra rån och när man inte kan göra rån då man kanske har påbörjat ett rån och sedan stoppar staffen rånet och det som rånar får behålla sina saker. Jag tycker att detta borde förändras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi ska prata igenom allt detta som jag har skrivit då detta är rätt så alvarligt. Detta ska förändras tycker jag och det kan jag lösa genom att prata tsm med alla andra och säga hur vi ska göra och hur det kan förbättras. Detta kan lösas på många sätt då man får säga till alla på skärpen eller att göra hårdare regler inom detta.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är jätte viktigt för mig att vara professionell då man måste veta allt och kunna förklara för det som joinar serven hur saker och ting funkar. Man ska förklara tydligt man ska prata med bra ton och man ska visa respekt. men om det inte visar respekt så är det inte mogna nog och spela på serven

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp det väldig bra då jag kan vara aktiv minst 6-14 timmar per dag. Jag kan vara aktiv i skolan i själva dc serven och kolla typ medlemskaps ansökor och kolla banöverklagor sedan när jag kommer hem kan jag specca typ minst 2-4 timmar och sedan spela lite själv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på denna serven i 44 dagrar

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja massor då jag har ägt 2 servrar själv och har varit mod på cirka 17st så ja jag vet hur man hanterar allt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej kan jobba som allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka