PiNkY | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PiNkY

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig!

Vad heter du på discord? PiNkY#9450

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kommer va aktiv
Måndag 15:00 till 21:00
Tisdag 14:30 till 21:00
Onsdag 14:00 till 21:00
Torsdag 15:00 till 21:00
Fredag 14:00 till 01:00
Lördag när jag vaknar till 01:00
söndag 09:00 till 21:00
På lov kommer jag vara aktiv hela dagarna.

Berätta om dig själv Hej! Jag heter Ludwig och är för tillfället 13 år gammal och fyller den 14 mars! Jag är en väldigt positiv och hjälpsam person som älskar att hjälpa till! Jag gillar även att rpa på Unive och har ca 550 timmar på Unive. Mitt intresse är att spela och hjälpa till. Jag är även väldigt aktiv på lediga dagar och kommer vara ifall jag blir support. Jag brukar vara med mina vänner på lov och spela.

Vad skulle du göra om du blir staff? För det första skulle jag blivit super glad och skulle ej kunna vänta tills jag skulle kunna göra servern till en bättre plats. Jag skulle även se vad jag kan bidra med till servern och utveckla. Jag kommer även

Hur länge har du spelat på Unive? ca 550 Timmar nu och har funnits här i ca 4-5 månader joina Unive på julafton! ( : Jag har tagit pauser ibland från RPn Men nu ifall jag skulle få en chans att bli support så ser jag fram emot att bli det.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support på Unive är det att jag vill göra Unive till en ännu bättre community. Jag började spela på Unive för ca 5 månader sen och har verkligen fastnat för den. Har nog aldrig spelar så här mycket som jag har gjort under de senaste 5 månaderna Jag vill hjälpa till i communityn och alltid vara redo att vara till hjälp. Jag har jobbat som Polis och är just nu kriminell och vice i gänget Crips ett bra tag nu och det är ju rätt så ofta man får hoppa support för att någon powergamear, rdmar, vdmar. Jag är ju också servervakt men känner att dem ej lär sig något av SV bans för att dem är bara 30 min. Jag känner att det är många som behöver ha hjälp av just support och jag skulle gladligen vilja vara den personen som kan hjälpa till och bidra till att servern blir ännu bättre än vad den redan är. En annan sak som får mig att vilja bli support är det att nu när det är 300 platser på servern och det är nästan full så känner jag att det rushar in med lallare och folk som ej kan rpa. Detta resulterar i att det krävs mer support/staffs som kan hålla koll och hjälpa till i communityn. I och med att jag i princip alltid är online på discord och ig så har jag alltid möjlighet att hjälpa folk eller vara med och specca scenarion för exempel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra Unive till ett bättre ställe genom att jag är en aktiv person. Jag vill förbättra rp-nivån för att skapa en bättre servern för allmänheten. Jag är en trevlig person som har bra kundbemötande som gärna ställer upp i en mängd scenarion att hjälpa till i. Tycker redan att Unive är ett bra ställe men vill gärna hjälpa till att göra det till ett ännu bättre ställe genom att alltid finnas där i support samt specca scenarion. Allt för att göra multistaden till en bättre plats

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte varit support förut men jag har tidigare erfarenheter från att varit servervakt ett litet tag. Samt så är jag WL-Ansvarig så jag är redo att ta nästa steget. Vet att servervakt inte är samma sak som support men det har ändå gett mig en överblick på hur servern fungerar samt hur supports jobbar. Detta har resulterat i att jag har lärt mig samt sökt upp så jag är förberedd att bli support. Så jag vet de flesta kommandon som är tillgängliga. Kanske är någon som jag inte vet men jag antar att man inte kan kunna allting från första början. Jag känner mig väldigt glad över att få lära mig mer än vad jag redan vet!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet några men jag lär mig också snabbt ifall jag missar många ( :

/sqlban
/sqlbanhistory
/sqlunban
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/tpm
/noclip
/spec
/freeze
/bring
/giveitem
/giveweapon
/setjob
/givemoney
/kick

Här är många som är bra att hålla reda på jag vet mer men då kommer det ta 100miljader år att läsa ( :

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt att lära mig saker det är bara att säga till eller så lär jag mig det själv tillslut

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar absolut ej på ingen annan server än Unive. Det är det blacklist på ifall jag kör på andra svenska RP servrar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Naee Tycker jag nog ej Bara att jag älskar Unive

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte varit support förut men jag har tidigare erfarenheter från att varit servervakt ett litet tag. Samt så **Var jag** WL-Ansvarig

Vet ej vad det är för fel med texten mycket har raderats?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka